English

دو شمشیرباز ایرانی به مسابقات جام جهانی گرجستان صعود کردند

مسابقات شمشیربازی جام جهانی گرجستان با صعود دو نماینده ایران به جدول ٦٤ نفره مقدماتی پیگیری شد.

دو شمشیرباز ایرانی به مسابقات جام جهانی گرجستان صعود کردند
به گزارش خبرگزاری موج

، رقابت های شمشیربازی جام جهانی گرجستان از امروز جمعه در تفلیس آغاز شد و طی آن نمایندگان کشورهای مختلف به مصاف هم رفتند.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی گرجستان از امروز با برگزاری دیدارهای انفرادی در تفلیس آغاز شد.

علی پاکدامن یکی از نمایندگان اعزامی ایران به دلیل برخورداری از رنکینگ ۷ جهان از حضور در مرحله مقدماتی معاف شد اما دیگر نمایندگان کشورمان طبق قرعه کشی انجام شده دیدارهای مقدماتی خود را برگزار کردند.

در این مرحله محمد فتوحی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد. محمد رهبری در سه دیدار به برتری دست یافت و در سه دیدار هم متحمل شکست شد. فرزاد باهر ارسباران به یک پیروزی دست یافت و در ۴ دیدار با شکست مواجه شد.

نیما آقایی و نیما زاهدی هر یک صاحب یک برد و ۵ باخت شدند و احمدرضا شهمیری هم در ۴ دیدار به برتری دست یافت و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد.
بدین ترتیب در پایان مرحله گروهی مقدماتی محمد رهبری، محمد فتوحی و احمدرضا شهمیری به جدول ۱۲۸ نفره صعود کردند و سایر نمایندگان کشورمان حذف شدند.

در ادامه جام جهانی گرجستان و در جدول ۱۲۸ نفره محمد رهبری در مصاف با «ستارخان» از قزاقستان ۱۵ به ۶ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. در این جدول محمد فتوحی با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ «کنتو» از ژاپن را شکست داد و شهمیری هم در رقابت با «سباستین کولار» از کلمبیا به برتری ۱۵ بر ۱۱ دست یافت.
بدین ترتیب فتوحی و شهمیری به جدول ۶۴ نفره مقدماتی جام جهانی گرجستان صعود کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه