English

هواداران پرسپولیس علیه مدیریت باشگاه تجمع کردند

هواداران تیم پرسپولیس در اعتراض به وضعیت مدیریت باشگاه، مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

هواداران پرسپولیس علیه مدیریت باشگاه تجمع کردند
به گزارش خبرگزاری موج

، هواداران تیم پرسپولیس امروز در اعتراض به وضعیت کنونی باشگاه پرسپولیس و مدیریت آن مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع نمودند.

پرسپولیسی‌ها این هفته‌ها و بعد از جدایی غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی، روزهای شلوغ، پرحاشیه‌ و البته پر تنشی را پشت سر می‌گذارند. بعد از جدایی این مربی، مدیران باشگاه در تلاش بودند تا برانکو ایوانکوویچ را بار دیگر به ایران برگردانند اما او ۳ مرتبه به پیشنهاد قرمزها پاسخ منفی داد.

در ادامه باشگاه مذکرات خود را برای انتخاب سرمربی جدید با گزینه‌های مدنظر خود آغاز کرد اما بنا به دلایلی با هیچ یک به توافق نرسید تا در نهایت اوسمار ویرا دستیار گل‌محمدی تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده بگیرد و همین موضوع باعث خشم هواداران شد.

در نهایت انفعال مدیریت در انتخاب سرمربی خارجی برای هدایت این تیم باعث شد تا امروز هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کنند و شعارهایی را علیه رضا درویش و هیات مدیره باشگاه سر دهند و خواستار برکناری آنها شدند.

به دنبال تجمع هواداران پرسپولیس، شروین اسبقیان که به تازگی به عنوان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش منصوب شده است در جمع آنها حضور یافت و با آنها گفت‌وگو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه