English

همسر مرحوم منصور پورحیدری؛

استقلال پول شوهرم را نداد

فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پورحیدری ابراز داشت: ترجیح می‌دهم دیگر هیچ چیزی نگویم و دیگر به آن فکر نمی‌کنم، ما از باشگاه استقلال مطالبات را دریافت نکردیم و دیگر هم در مورد آن صحبت نمی‌کنم.

استقلال پول شوهرم را نداد
به گزارش خبرگزاری موج

، فریده شجاعی در حاشیه مراسم تجلیل از زنان تاثیرگذار در ورزش بیان کرد: آقای خسروی‌وفا از ورزش زنان حمایت می‌کند و برابری جنسیتی که از سوی IOC  تکلیف شده، دارد اجرا می‌شود و روز به روز موفقیت زنان را می‌بینم. زنان پتانسیل بالایی دارند و آینده از آن آنها است.

او ادامه داد: بیش از ۵۵ سال است در خدمت ورزش هستم، واقعا می‌بینم روز به روز نگاه و نگرش به ورزش زنان بیشتر می‌شود. حتی والدین ترغیب شده‌اند تا فرزندان خود را به سمت ورزش بیاورند و از آلودگی‌های اجتماعی دور شوند. نوه خودم ۱۱ ساله است که بسکتبال بازی می‌کند و من بسیار خوشحالم اوقات فراغتش را با ورزش پر می‌کند. دختران جوان باید ورزش کنند و باید آنها را تشویق کرد. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش رسالتی را برعهده دارند تا جوانان را حمایت کنند و به سمت ورزش سوق دهند.

شجاعی در مورد مطالبات همسرش مرحوم منصور پورحیدری از باشگاه استقلال تصریح کرد: اصلا بهتر است در این مورد صحبت نکنم. منصور و خانواده‌اش برای ورزش این مرز و بوم زحمت کشیده‌اند اما دریافتی نداشتند. اگر در مورد مطالبات صحبت کنم، تمام زحماتمان به هدر می‌رود. ترجیح می‌دهم دیگر هیچ چیزی نگویم و دیگر به آن فکر نمی‌کنم. ما مطالبات را دریافت نکردیم و دیگر هم در مورد آن صحبت نمی‌کنم.

او در مورد تیم ملی فوتبال گفت: سال ۱۹۹۸  که منصور سرمربی تیم ملی بود قهرمان بازی‌های آسیایی شدیم. البته  یک بار دیگر پس از آن هم عنوان قهرمانی را به دست آوردیم.  با مربیان خارجی تیم‌ خوبی داشتیم اما موفق نبودیم. امسال بسیار خوشحالم که آقای قلعه‌نویی هدایت تیم را بر عهده گرفت و از لحاظ فنی و رهبری می‌تواند تیم ملی را قهرمان کند. سال‌ها از این جام محروم هستیم و امیدوارم امسال این اتفاق رخ دهد. توانمندی آقای قلعه نویی را به وضوح دیدم و هر تیمی رفته تاثیرگذار بود و پتانسیل این را دارد که قهرمانی را به مردم ایران هدیه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه