English

دبیر کل کمیته ملی المپیک:

همه فرآیندها برای توسعه ورزش بانوان مهیا است

دبیر کل کمیته ملی المپیک کشور ابراز داشت: همه فرآیندها برای توسعه ورزش بانوان مهیا است و باید با کار و تلاش گروهی در این راستا قدم برداشت.

همه فرآیندها برای توسعه ورزش بانوان مهیا است
به گزارش خبرگزاری موج

، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از بانوان تاثیرگذار در ورزش که امروز (سه‌شنبه) به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: بانوان امروز در عرصه‌های مدیریتی نقش‌های مهمی ایفا می‌کنند اما هنوز نیاز به کار و تلاش داریم تا به نقطه ایده‌آل برسیم.

وی ادامه داد: به‌دنبال صحبت و تعامل یک‌طرفه نیستیم و امروز آماده‌ایم صحبت‌های شما را بشنویم. هدف ما توسعه ورزش بانوان است و امروز در خدمت بانوان خواهیم بود تا مسائل مربوطه مطرح و کارشناسی شود.

هاشمی گفت: همه فرآیندها برای توسعه ورزش بانوان مهیا است و باید با کار و تلاش گروهی در این راستا قدم برداشت.

وی تصریح کرد: این برنامه به‌صورت سالانه و هدفمند برگزار می‌شود و می‌تواند کمک کند. این مراسم در تقویم کمیته ملی المپیک گنجانده می‌شود و استمرار خواهد داشت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: در تاریخ شفافی باید فضایی جدید در ورزش بانوان مهیا شود تا از اقدامات صورت گرفته استفاده و مباحث و ایده‌های جدید هم مطرح شود تا همه آن‌ها ثبت و ماندگار شود.

وی تاکید کرد: نقش بانوان در جامعه مشخص است و حضور منصفانه و متعادل بانوان در کنار مردان در ورزش همین سیاست و موضوع را تاکید می‌کند و این سیاست با قدرت ادامه دارد. این مراسم شروع خوبی بود و ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه