English

مدیرعامل پرسپولیس:

۲ بازیکن جدید تا آخر هفته جذب می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز داشت: قصد جذب ۲ بازیکن دیگر را هم داریم و احتمالا تا روز دوشنبه مشکلات یکی از این بازیکنان مرتفع می‌شود و تا آخر هفته هم به احتمال زیاد بازیکن دوم را جذب خواهیم کرد که هر دو ایرانی هستند.

۲ بازیکن جدید تا آخر هفته جذب می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر تقویت کادر فنی سرخ‌ها اظهار داشت: احتمالا یک مربی ایرانی و یک مربی خارجی به کادر فنی تیم پرسپولیس اضافه می‌شود. قصد جذب ۲ بازیکن دیگر را هم داریم و احتمالا تا روز دوشنبه مشکلات یکی از این بازیکنان مرتفع می‌شود و تا آخر هفته هم به احتمال زیاد بازیکن دوم را جذب خواهیم کرد که هر دو ایرانی هستند.

وی افزود: متاسفانه دلالان نشانی اشتباه می‌دهند و هوادار را به بیراهه می‌برند. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است اما دلیل این موضوع چیست؟ مالیات آقای رادوشوویچ. هوادار باید پرسش‌گر باشد و از خود سوال کند چرا مدیرعامل ۶۵ میلیارد به رادوشوویچ داد؟

درویش در پاسخ به این سوال که آیا هنوز پول رادوشوویچ پرداخت نشده، گفت: او پول اصلی خود را دریافت کرده اما فیفا حکم داده که باید بدهی مالیاتی‌اش را هم پرداخت کنید تا پنجره باز شود. اگر من ۶۵ میلیارد به رادو نداده بودم، می‌توانستیم دریافتی بازیکنان را به ۵۰ درصد برسانیم و بدهی هم نداشتیم. الان ما ۱۰۹ میلیارد تومان از وزارت ورزش و جوانان طلب داریم. اصولا شرکت‌هایی که در بورس عرضه می‌شوند اگر بدهی جدیدی کشف شود که در صورت‌های مالی آن‌ها نباشد، وظیفه دولت یعنی وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی این است که آن بدهی را پرداخت کنند. ما ۱۰۹ میلیارد تومان بدهی افشا نشده پرداخت کردیم و سازمان برنامه و بودجه آن را تایید کرده است. اگر من این ۱۰۹ میلیارد تومان را داشتم نه‌تنها بدهی نداشتیم بلکه به تیم‌های پایه خود هم کمک می‌کردیم.

وی ادامه داد: یک مدیر در سال ۹۸ آمده با یک نفر قرارداد بسته و ۷ میلیارد تومان گرفته. چون قرارداد غیرقانونی بوده باید پول آن طرف را پس می‌داد. دو روز پیش حکمی آمد که من باید ۱۵۲ میلیارد تومان باید بابت بدهی آن آقای مدیر پرداخت کنم! من از کجا باید همچین پولی بدهم؟ اصلا تکلیف چیست؟ الان باید هوادار اعتراض کند چون این پول از جیب مردم رفته است حتی اگر جوی آب هم این پول را به در باشگاه پرسپولیس می‌آورد باز هم حیف بود آن را حرام کنیم! گفتن ۱۵۲ میلیارد راحت است اما تهیه این پول وقتی نه حق پخش ندارم و نه چیز دیگری کار بسیار سختی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه