English

رضا اسدی:

بازیکنان اگر خودشان باشند، توان برتری مقابل هر حریفی را دارند

رضا اسدی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ابراز داشت: مهم نیست با چه تیمی در مرحله حذفی روبه رو می‌شویم و باید تمرکزمان روی خودمان باشد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازیکنان ما با کیفیت هستند و اگر خودشان باشند، توان برتری مقابل هر حریفی را دارند.

بازیکنان اگر خودشان باشند، توان برتری مقابل هر حریفی را دارند
به گزارش خبرگزاری موج

،  رضا اسدی در گفت‌وگوی با یک برنامه تلویزیونی، اظهار داشت: مسیر فوتبالی من به گونه‌ای رقم خورده که اکنون در خط حمله بازی می‌کنم. فوتبال روزهای خوب و بد دارد و سعی کردم به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، تمام تلاشم را به کار بگیریم و به کشورم کمک کنم.

وی در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران که اکنون به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا صعود کرده است، گفت: شرایط خوبی داریم و با انرژی بالا به فکر بازی‌های بعدی هستیم. در مرحله گروهی هر سه دیدار را برنده شدیم و اکنون امیدواریم تا این بُردها را ادامه بدهیم.

اسدی در مورد رویارویی با سوریه در یک‌ هشتم نهایی، بیان کرد: مهم نیست با چه تیمی در مرحله حذفی روبه رو می‌شویم و باید تمرکزمان روی خودمان باشد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازیکنان ما با کیفیت هستند و اگر خودشان باشند، توان برتری مقابل هر حریفی را دارند.

اسدی در مورد اینکه به‌نظر می‌رسد کره‌جنوبی دوست نداشت در مسیر ایران و ژاپن قرار بگیرد و به گونه‌ای نتیجه گرفت تا به سوی دیگر جدول حذفی برود، گفت: کاری به سایر تیم‌ها نداریم. بازی به بازی پیش‌ می‌رویم و تمام توان خود را استفاده خواهیم کرد. تیم همدلی هستیم و باید نتیجه این تلاش‌ها را در زمین بگیریم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید هفت بازی را برنده شده و کاری به اسم حریفان نداشته باشد.

بازیکن تیم ملی ایران با قدردانی از حمایت تماشاگران ایرانی، گفت: هواداران در دوحه حمایت خوبی از ما دارند. ایران تیم بزرگی است که بازیکنان مطرحی دارد و کری‌خوانی هواداران سایر تیم‌ها موجب می‌شود تا ما انگیزه بیشتری پیدا کنیم و بهتر بازی کنیم. از مردم می‌خواهم همواره تیم را دعا کنند تا به هدفمان برسیم. البته در اینگونه مسابقات به کمی ‌شانس هم نیاز داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه