English

رونالدو:

توپ طلا و The Best نمی‌گویم حق مسی نبود اما...

کریستیانو رونالدو ابراز داشت که توپ طلا و The Best در حال از دست دادن اعتبارشان هستند؛ نمی‌گویم حق مسی نبود اما عملکرد شخصی بازیکنان در یک سال مشخص است.

توپ طلا و The Best نمی‌گویم حق مسی نبود اما...
به گزارش خبرگزاری موج

، کریستیانو رونالدو در مصاحبه با رکورد گفت: اگر به عقب برگردید و ببینید در منچستریونایتد و تیم ملی چه گذشت، مردم در واقع من را تمام‌شده می‌دانستند اما حقیقت این است که من تمرکز کردم و دوران خوبی در النصر داشتم و به همین دلیل ۵۴ گل به ثمر رساندم.

او در ادامه گفت: من از سطح خودم تعجب نمی‌کنم زیرا می‌دانم هنوز فرصت‌های زیادی برای ارائه دارم. می‌دانم می‌توانم گل‌های زیادی را برای النصر و تیم ملی به ثمر برسانم. بنابراین زدن ۵۴ گل در سطح شخصی باورنکردنی بود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا زدن ۵۴ گل در عربستان با گلزنی لیگ‌های اروپایی متفاوت است، گفت: ۵۴ گلی که به ثمر رساندم، ممکن است برخی بگویند راحت‌تر است چون در عربستان هستم. اما حرفه‌ای‌های فوتبال سختی گل‌زدن را می‌دانند؛ چه در عربستان سعودی، ایتالیا، اسپانیا چه در پرتغال. گل‌زدن در همه جا گل‌زدن است و بله، من به پیشی‌گرفتن از هالند، ام‌باپه و کین افتخار می‌کنم.

او در پایان مراسم توپ طلا و جوایز بهترین‌های فیفا را هم زیر سوال برد و گفت: توپ طلا و The Best در حال از دست دادن اعتبارشان هستند. نمی‌گویم حق مسی نبود اما عملکرد شخصی بازیکنان در یک سال مشخص است.

کریستیانو رونالدو درباره احتمال بازگشتش به لیگ پرتغال گفت: بازگشت به بازی در لیگ پرتغال بی‌معنی است. چند روز دیگر ۳۹ ساله می‌شوم و این فصل باقی مانده و یک سال دیگر در النصر بازی خواهم کرد؛ چیزی که بیشتر از همه می‌خواهم و وقتی ۴۰ ساله شدم، همان طور که دوستم خوزه سمدو به شوخی می‌گوید، بیایید ببینیم چه می‌شود. اگر تا چهل سالگی بازی کنم، اتفاق فوق‌العاده‌ای در این سطح خواهد بود. بعدش اگر همه چیز خوب باشد ۴۱، ۴۲... نمی‌دانیم اما امکان بازی در پرتغال وجود ندارد.

او درباره بازنشستگی‌اش نیز گفت: همانطور که اغلب به دوستانم می‌گویم، زندگی پویا است. فردا نامشخص است می‌توانم در پایان این فصل به دوران حرفه‌ای‌ام پایان دهم یا دو یا سه سال دیگر بازی کنم... راستش را بخواهید نمی‌دانم. تا زمانی که ذهن و بدنم در شرایط خوبی باشند و از فوتبال بازی‌کردن لذت ببرم، ادامه خواهم داد. وقتی احساس کردم دیگر مفید نیستم اولین کسی خواهم بود که این قدم را برمی‌دارم. در حال حاضر احساس می‌کنم وضعیت خوبی دارم و در زمین چه در تیم ملی و چه در باشگاه، رضایت و خوشحالی را تجربه می‌کنم. ادامه می‌دهم و لذت می‌برم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه