English

کریم انصاری‌فرد:

مسابقات برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است

کریم انصاری‌فرد، بازیکن تیم ملی فوتبال ابراز داشت: مسابقات برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و با تمام توان وارد مسابقات می‌شویم.

مسابقات برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است
به گزارش خبرگزاری موج

، تیم ملی فوتبال ایران فردا (یکشنبه) در نخستین دیدارش از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف فلسطین می‌رود.

کریم انصاری‌فرد ، بازیکن تیم‌ملی، در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: مسابقات برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و با تمام توان وارد مسابقات می‌شویم. بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و برای این کار با بازیکنان هم‌دل و هم‌قسم شده‌ایم. بازیکنان سعی می‌کنند بهترین عملکردشان را داشته باشند.

او افزود: «اولین تجربه من در جام ملت‌ها مربوط به سال ۲۰۱۱ می‌شود. قبلا تجربه کمی داشتم. در حال حاضر تیمی که با هدایت امیر قلعه‌نویی داریم، تیم منسجمی است و شرایط خوبی از لحاظ تاکتیکی داریم. همه بازیکنان تورنمنت‌های بزرگ مانند جام جهانی و جام ملت‌ها را دیده‌اند و شرایط خوبی در تیم حاکم است. خوش‌بین هستیم تا با دعای خیر مردم عزیزمان، افتخار بزرگی را برای کشورمان کسب کنیم. امیدواریم همه این تجارب و اتفاقاتی که در چند وقت اخیر برای فوتبال ایران افتاده باعث شود که پرچم ایران در بالاترین نقطه از آسیا قرار بگیرد. قطعا همه تلاشمان را مثل همیشه می‌کنیم و من از قول همه بازیکنان می‌توانم عرض کنم که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه