English

نام مهدی طارمی در کنار ستارگان جهان

یکی از شرکت های تولید کننده بازی های رایانه ای قصد دارد ترکیب تیم منتخب فوتبال جهان در سال گذشته را معرفی کند و نام طارمی در بین بازیکنان خط حمله دیده می شود.

نام مهدی طارمی در کنار ستارگان جهان
به گزارش خبرگزاری موج

، با شروع سال جدید میلادی نهادهای مختلف اقدام به معرفی ترکیب بهترین تیم جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی کرده‌اند. در همین خصوص شرکت تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای «easports» اقدام به معرفی نامزدهای هر بخش کرده که نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال در بین بازیکنان خط هجومی دیده می‌شود.

در لیست نامزدهای بهترین مهاجم سال علاوه بر طارمی، ستارگانی از جمله کریستیانو رونالدو ، کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور، کریم بنزما ، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و… و. حضور دارند و باید دید طارمی می‌تواند در ترکیب نهایی تیم منتخب فوتبال جهان در سال ۲۰۲۳ قرار گیرد یا خیر.

طارمی فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی را در تیم پورتو از خود به نمایش گذاشت و توانست با به ثمر رساندن ۲۲ گل علاوه بر آقای گلی در لیگ پرتغال، بهترین گلزن پورتو در سال ۲۰۲۳ هم شود. طارمی اکنون در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد و یکی از امیدهای امیر قلعه نویی برای کسب نتیجه در دیدارهای حساس این مسابقات محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه