English

آغاز به کار پینگ‌پنگ‌بازان ایران با حضور در جمع برترین‌های جهان۲۰۲۴

نمایندگان تنیس روی میز ایران با شرکت در مسابقات کانتندر و استارکانتندر قطر، حضور در مسابقات مصوب تقویم فدراسیون جهانی در سال جدید میلادی را آغاز می‌کنند.

آغاز به کار پینگ‌پنگ‌بازان ایران با حضور در جمع برترین‌های جهان۲۰۲۴
به گزارش خبرگزاری موج

، رقابت‌های «کانتندر» و «استارکانتندر» قطر از رویدادهای مصوب در تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) است که باحضور برترین‌های جهان برگزار می‌شود و امتیاز آن روی رنکینگ بازیکنان شرکت‌کننده تاثیر دارد.

رقابت.های «استار کانتندر» قطر نسبت به «کانتندر» از سطح بسیار بالاتری برخوردار است به‌طوری که فدراسیون جهانی تنها به بازیکنان با رنکینگ بالا اجازه حضور در این رقابت‌ها را می‌دهد. نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی، نمایندگان ایران هستند که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی به لحاظ رنکینگ مشکلی بابت حضور در مسابقات استارکانتندر نداشتند؛ بنابراین ثبت‌نام آنها با موافقت ITTF روبرو شد، اما نیما عالمیان از لحاظ رنکینگ شرایط حضور در این رقابت‌ها را نداشت، به همین دلیل فدراسیون ایران درخواست کسب وایلد کارت برای وی را کرد که نتیجه‌بخش بود.

نیما عالمیان در جدیدترین رده‌بندی جهانی با ۱۶ پله صعود، جایگاه ۲۰۸ رنیکنگ برترین پینگ‌پنگ بازان دنیا را به خود اختصاص داد. نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی به ترتیب در رده‌های ۵۳ و ۱۱۲ قرار دارند.

رقابت‌های تنیس روی میز استارکانتندر قطر از یکشنبه آغاز می‌شود. برادران عالمیان و هدایی که در ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهانی (بهمن-بوسان) هم قرار دارند شنبه همراه با جمیل لطف‌الله نسبی، سرمربی تیم راهی قطر می‌شوند.

بلافاصله پس از اتمام مسابقات استارکانتندر در دوحه، این شهر میزبان مسابقات کانتندر است. نیما شمس، امیرمهدی کشاوری و مهشید اشتری هم در کنار بردران عالمیان و هدایی و در این رویداد شرکت می‌کنند.

حضور در مسابقات استارکانتندر و کانتندر قطر، اولین رویدادی است که نمایندگان تنیس روی میز ایران در سال جدید میلادی در آن شرکت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه