English

سرمربی تیم‌ملی فوتسال:

لطفا مشکل سربازی ۳ ملی‌پوش فوتسال را حل کنید

سرمربی تیم‌ملی فوتسال درخواست کرد تا مشکل سربازی لژیونرهای ایران حل شود.

لطفا مشکل سربازی ۳ ملی‌پوش فوتسال را حل کنید
به گزارش خبرگزاری موج

، وحید شمسایی، سرمربی تیم‌ملی فوتسال پس از پایان دیدار سردار سلامی، رئیس کل سپاه  پاسداران از تیم‌های ملی تحت مدیریت فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جناب سردار سلامی به همراه اعضای تیم ملی فوتبال، فوتبال بانوان و کادر فنی فوتسال قبل از رویدادها دیداری داشتند. در روزی که در AFC هیچ جایزه‌ای نگرفتیم، فوتسال جایزه گرفته است. امسال هم همین‌طور بوده است. ما لیاقت بهترین امکانات را داریم و با وجود شرایط سخت فدراسیون فوتبال، توقع داریم. ما سرباز این کشور هستیم. یک روزی بازیکن تیم‌ملی بودم و امروز هم سرمربی تیم‌ملی هستم.

او درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج ایران در جام ملت‌های فوتبال گفت: من دوستان زیادی در تیم‌ملی فوتبال دارم. من فکر می‌کنم پتانسیل روی سکو بودن را داریم. آقای قلعه‌نویی هم رزومه مشخصی دارند. آرزوی قلبی ما موفقیت تیم ملی است. ما لژیونرهای موفقی داریم و بازیکنان داخلی هم کیفیت خوبی دارند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال درباره وضعیت تیمش توضیح داد: من این را بارها گفتم و الان خواهش می‌کنم. ما سه بازیکن سرباز داریم و به خاطر تیم‌ملی توانستند سه ماه سه ماه مجوز بگیرند و بازی کنند. فدراسیون و نظام وظیفه باید بدانند که اولویت کشور است. باید مجوز برای آن‌ها صادر شود که جزو ارکان تیم‌ملی هستند. من به همه گفتم و حالا به آقای تاج و نیروهای مسلح می‌گویم، ما باید در فروردین چهار لژیونرمان را داشته باشیم. جز حسین طیبی، سه نفر دیگر مشکل خدمت دارند.

شمسایی در پایان درباره شکست سنگین در بازی دوم دوستانه مقابل روسیه با وجود پیروزی در بازی اول بیان کرد: در بازی دوستانه باید همه بازیکنانت را محک بزنی. من ۲۰ ماه در خدمت تیم‌ملی بودم و توانستیم روسیه را ببریم که هم به لحاظ رزومه و هم به لحاظ افتخار از ما بالاتر است. ما در بازی دوم از لحاظ بدنی افت کردیم که باید درستش کنیم. ما اگر بازی دوم را می‌بردیم، به خودمان غره می‌شدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه