English

سرمربی تیم ملی فوتبال:

برای جام جهانی تیم جوان می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ابراز داشت: بازیکنان دیگری بودند که شایستگی حضور در تیم‌ملی را داشتند ولی باتوجه به محدودیت نفرات به این لیست رسیدیم. ما لیست را خیلی بالا و پایین کردیم تا به این ۲۶ نفر برسیم.

برای جام جهانی تیم جوان می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال در آغاز اردوی آماده‌سازی تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا افزود: خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است. آن‌هایی که به زعم ما شایسته بودند با افکار تاکتیکی مختلف به تیم‌ملی دعوت شدند.

او درباره لیست تیم‌ ملی گفت: اجازه دهید در یک برنامه مفصل‌تر صحبت کنیم. باتوجه به زمان کم تا جام ملت‌ها، یک پلن کوتاه مدت که همین جام ملت‌هاست و پلن بعدی برای جوان‌تر کردن تیم برای جام جهانی است. بازیکنان دیگری بودند که شایستگی حضور در تیم‌ملی را داشتند ولی باتوجه به محدودیت نفرات به این لیست رسیدیم. ما لیست را خیلی بالا و پایین کردیم تا به این ۲۶ نفر برسیم.

سرمربی تیم‌ملی درباره دیدار دوستانه با بورکینافاسو بیان کرد: بورکینافاسو تیم ۵۷ جهان است و نزدیک عربستان است. خیلی تیم خوبی است. بعضی دوستان دیدم که انتقاد کردند. البته با هر تیمی بازی می‌کنیم، انتقاد می‌شود. ما دو تاکتیک‌مان را می‌توانیم مقابل آن‌ها محک بزنیم و یک محک جدی خواهیم خورد. از مسئولان کیش تشکر می‌کنم که هزینه‌های این بازی را دادند. از همه عزیزان می‌خواهم که در این یک ماه همه حب و بغض‌ها را کنار بگذارند. یک روز امیر قلعه‌نویی، یک روز آقای کی‌روش و یک روز آقای قطبی است. مهم این است که در این برهه از تیم‌ملی حمایت شود. ما هر آن چه که در توان داریم، انجام می‌دهیم.

امیر قلعه‌نویی در پایان عنوان کرد: مردم بزرگ ما هستند، ما همیشه باید کنار آن‌ها باشیم. آن‌ها همیشه درست می‌گویند. مردم همیشه نشان دادند که عاشق ایران هستند. آن‌ها در بدترین شرایط در کنار تیم ملی‌شان بودند. ما می‌خواهیم کاری کنیم که آن‌ها شاد شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه