English

عذرخواهی حسین کنعانی‌زادگان و به بازگشت به تمرینات پرسپولیس

حسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از کنار گذاشته شدن از سوی سرمربی تیم عذرخواهی کرد تا به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد.

عذرخواهی حسین کنعانی‌زادگان و به بازگشت به تمرینات پرسپولیس
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدحسین کنعانی زادگان پس از اینکه هم تیمی‌های خود در پرسپولیس را در جریان پیشنهاد یک باشگاه قطری قرار داد با برخورد جدی یحیی گل محمدی روبرو شد. سرمربی پرسپولیس از مدافع تیم ملی ایران خواست به هیچ وجه موضوعات غیر فنی را به رختکن تیم نیاورد و تمام تمرکز خود را روی این موضوع بگذارد.

مدافع تیم ملی ایران نیز همان روز با احساس درد از ناحیه کشاله ران تمرین را ترک کرد تا گل محمدی نیز قید حضور او را بزند و مقابل شمس آذر قزوین از لیست سرخپوشان خط بخورد.

سرمربی پرسپولیس برای تعیین تکلیف نهایی درباره وضعیت کنعانی زادگان ترجیح داد با او جلسه‌ای را برگزار کند و هشدار لازم را به او بدهد. گل محمدی در نشست خصوصی با مدافع ملی پوش تیمش نکات انضباطی لازم را به او گوشزد کرد و آخرین هشدار خود را به او داد.

کنعانی زادگان نیز با پذیرش اشتباه خود از سرمربی تیم عذرخواهی کرد تا مجوز تمرین با هم تیمی‌هایش را پیدا کند و احتمالا بار دیگر در ترکیب این تیم قرار گرفته تا مقابل نساجی مازندران بازی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه هفته جاری از بازی‌های معوقه هفته یازدهم در لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه