English

دبیرکل فدراسیون فوتبال:

ارکان قضایی و حراست فدراسیون فوتبال بدنبال موضوع جعل استقلال هستند

دبیرکل فدراسیون فوتبال ابراز داشت: اجازه بدهید ارکان قضایی و حراست فدراسیون فوتبال به این مسائل رسیدگی کنند و هر زمان که لازم باشد مدارک را در اختیار مردم قرار خواهند داد.

ارکان قضایی و حراست فدراسیون فوتبال بدنبال موضوع جعل استقلال هستند
به گزارش خبرگزاری موج

، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره انتظار قهرمانی از تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: در فوتبال و ورزش نتایج قابل پیش بینی نیست. از زمانی که آقای قلعه نویی مربیگری تیم ملی را به دست گرفته‌اند توانسته‌ایم برنامه‌هایمان را پیش ببریم. نتیجه در زمین مشخص می‌شود و گاهی شانس وجود دارد و برخی اوقات هم توانایی بازیکنان و کادر فنی دخیل است. با شرایط خوبی وارد مسابقات می شویم اما نتایج قابل پیش بینی نیست. هیچ تیمی از قبل برنده نیست و همه چیز در زمین رقم می‌خورد.

او ادامه داد: به امید خدا هر زمان بازی فیکس شود، اطلاع رسانی می‌شود چون باید در فیفادی باشد. فیفادی‌هایی که از قبل داشتیم پر کردیم و اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم، حتما انجام می‌شود اما در حال حاضر این اتفاق نیفتاده است. 

ممبینی در مورد پیگیری فدراسیون فوتبال درباره ابطال مجوز حواله خودروی ملی پوشان گفت: وزارت ورزش به هر حال وعده داده بود و به آن عمل کرد. پیگیری کردیم که این مشکل به امید خدا حل شود. ما خیلی خوش‌بین هستیم که این مشکل حل شود. حق این ورزشکاران است. باید قهرمانان چه فوتبال و چه رشته‌های دیگر را باید ارج بگذاریم. شاید در کشورهای مختلف دنیا پاداش‌ها متفاوت و بزرگتر باشد. تلاش می‌کنیم با عزمی که در دولت، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال وجود دارد این مشکل حل شود.

ممبینی در واکنش به اظهارات علی خطیر گفت: دوست ندارم در این موارد صحبت کنم. ممکن است اتفاقات زیادی ممکن است در ورزش به خصوص فوتبال بیفتد. هواداران هم پیگیر هستند، اجازه می‌خواهم همانطور که ما دوست داریم در یک آرامش و خوب فوتبال به جلو برود. شما دیدید ما در ماه‌های گذشته ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را داشتیم و آقای اینفانتینو در جام باشگاه‌های جهان از این اقدام تشکر کردند که توانستیم طی ۵-۶ ماه اولین مذاکره برای ورود بانوان به ورزشگاه را داشتیم، این اتفاق افتاد. اتفاقات دیگر VAR بود که ما در پلتفرم فیفا ما آن را وارد کردیم که این یک گام رو به جلو بود. شما می‌دانید که چقدر سختی داشت اما آن را انجام دادیم. وقتی در مسائل تکنولوژی کار می‌کنیم دوست ندارم حال فوتبال بد شود.

ممبینی در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارد جعل امضا صورت گرفته یا خیر؟ گفت: این مسائل در داخل خانواده فوتبال وجود دارد و ارکان قضایی و حراست فدراسیون فوتبال ماموریت هایی دارند که مسائل را رو به جلو ببرند. اینکه اظهار نظرات شخصی را در فضای فوتبال مطرح کنید، یک مقدار باعث سردرگمی می‌شود. یکسری امکان دارد اطلاعات غلط بدهند اما واقعیتی که وجود دارد فوتبال ما و باشگاه‌ها و همگی نیاز به آرامش و سالم سازی دارند. باید این را سرمشق خودمان قرار بدهیم که قانون و سلامت حرف اول و آخر را در ورزش بزند. قطعا بار کج به مقصد نمی‌رسد. این را باید در نظر بگیرید. فدراسیون ارکان قضایی و حراست دارد که این برعهده آن‌هاست که پیگیری می‌کنند. اگر صلاح دانستند که گزارشات تکمیلی را در اختیار مردم قرار بدهند حتما قرار خواهند داد ولی فدراسیون فوتبال از اینکه بتوانیم به عنوان کشوری که فوتبال در آن زنده است، دوست دارد قوانین را اجرا کند. تلاش ما این است که پایه فوتبال ما بر اساس صداقت و درستی باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا درز این نامه محرمانه به رسانه‌ها کار درستی است یا خیر؟ گفت: درز یک نامه محرمانه جزو عواملی است که باید بررسی شود. پیدا کردن اینکه نامه از کجا درز کرده کار سختی نیست.

ممبینی در پاسخ به این سوال که این نامه سرمنشأ یکسری مسائل مختلف در باشگاه استقلال بوده، عنوان کرد: اجازه بدهید ارکان قضایی و حراست فدراسیون فوتبال به این مسائل رسیدگی کنند و هر زمان که لازم باشد مدارک را در اختیار مردم قرار خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه