English

سپاهان با ۳ گل فولاد را بدرقه کرد

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت.

سپاهان با ۳ گل فولاد را بدرقه کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، در یکی از دیدارهای عقب افتاده هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:00 تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که با برتری 3 بر یک طلایی‌پوشان اصفهانی به پایان رسید.

سپاهان در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که در دیدار گذشته خود در نقش‌جهان مقابل مس رفسنجان پیروزی پرگل کسب کرده و با پیروزی در دیدار امروز حداقل برای یک نیمه می‌تواند به صدر جدول صعود کند و برای ماندن در صدر منتظر نتیجه نگرفتن استقلال تهران در دربی باشند.

در آن سوی میدان فولاد خوزستان که با علیرضا منصوریان فصل را شروع کرد و سپس مربی اسپانیایی را جانشین او کرد و با یک روند سینوسی پا به دیدار با سپاهان‌ گذاشته برای پیروزی در این دیدار تلاش می‌کردند تا برای مصاف هفته آینده با ذوب‌آهن دیگر تیم اصفهانی نیز روحیه بگیرند.

مورایس در این دیدار تیمش را با ترکیب پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، برایان دابو،  محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمد قربانی، رضا شکاری و شهریار مغانلو راهی میدان کرده است‌.

در دقیقه 4؛ نفوذ و حرکت رضا شکاری از سمت چپ دفاع فولاد با سانتر او روی دروازه این تیم همراه شد که ضربه سر فرشاد احمدزاده به بالای دروازه رفت.

در دقیقه 6؛ حرکت انفرادی و شوت تماشایی فرشاد احمدزاده از روی خط محوطه جریمه به گل اول سپاهان تبدیل شد.

در دقیقه 11؛ بر روی یک ضد حمله پاس در عمق رامین رضاییان مقابل دروازه به شهریار مغانلو رسید و او در مقابل دروازه‌بان و مدافع فولاد موفق‌تر عمل کرد و توپ را برای بار دوم به تور دروازه قرمزپوشان خوزستانی چسباند.

در دقیقه 18؛ پاس فرشاد احمدزاده گوشه محوطه جریمه فولاد به رامین رضاییان رسید که با دخالت مدافعان به کرنر رفت و کرنر ارسالی هم برای سپاهانی‌ها ثمری در بر نداشت.

در دقیقه 21؛ ارسال یاران فولاد از روی ضربه ایستگاهی را مدافعان سپاهان به کرنر فرستادند و در ادامه کرنر ارسالی هم توسط طلایی‌پوشان دفع شد.

در دقیقه 23؛ پاس بلند رامین رضاییان پشت محوطه فولاد به دابو رسید پاس او به عمق دفاع را شهریار مغانلو به بالای دروازه زد.

دقیقه 28؛ شوت محکم بازیکنان فولاد را پیام نیازمند دفع کرد.

دقیقه 29، سانتر محمد علی‌نژاد را ساسان انصاری با سر به مقابل دروازه سپاهان فرستاد تا عادل ارغند یا یک والی زیبا گل اول فولاد را به ثمر برساند.

در دقیقه 48؛ رامین رضاییان حرکت انفرادی از سمت راست و شوت فنی او با واکنش زیبای کنت به کرنر رفت.

در دقیقه 49؛ ضربه آزاد سمت راست محوطه جریمه سپاهان نصیب فولادی‌ها شد که سینا مریدی توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 49؛ حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان و پاس آن‌ها روی نقطه پنالتی به رامین رضاییان رسید و او در برخورد با یار حریف سرنگون شد که داور اعتقاد به پنالتی نداشت.

نگاهی به تقابل سپاهان و فولاد خوزستان؛ خیز بلند زردپوشان برای بازگشت به صدر

در دقیقه 50؛ شوت محمد کریمی با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه 51؛ ارسال میلاد زکی‌پور روی دروازه با تداخل ضربه رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده همراه بود که به بیرون رفت.

در دقیقه 67؛ پاس آریا یوسفی از گوشه محوطه جریمه را شهریار مغانلو به کاوه رضایی پاس داد و او با یک بقل پا توپ را به گل سوم سپاهان تبدیل کرد.

دقیقه 72؛ خطای شدید علی شجاعی بر روی پیام نیازمند با کارت قرمز داور جریمه شد.

دقیقه 79؛ شوت رامین رضاییان از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه