English

عرب‌ها چشم طمع به مهاجم برزیلی تاتنهام دارند

بنا بر اعلام مطبوعات انگلیسی، مهاجم برزیلی تاتنهام زیر ذره بین تیم های عربستانی است تا در نقل و انتقالات زمستانی راهی این کشور شود.

عرب‌ها چشم طمع به مهاجم برزیلی تاتنهام دارند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از مطبوعات انگلیس ، باشگاه‌های فوتبال عربستان به دنبال جذب ریچارلیسون مهاجم برزیلی باشگاه تاتنهام هستند. این نشان می‌دهد که باشگاه‌های عربی دست از سرمایه گذاری بر نخواهند داشت و به دنبال بهتر شدن شرایط نیز هستند. ریچارلیسون در تابستان ۲۰۲۲ با قراردادی به ارزش ۵۸ میلیون یورو از اورتون به تاتنهام پیوست.

به گزارش سایت ورزشی "90MIN"، برخی از باشگاه‌های لیگ عربستان که نام آنها هنوز فاش نشده است، این ملی پوش برزیلی را در زمره علاقه‌مندی‌های خود قرار داده‌اند تا در فصل نقل و انتقالات زمستانی ژانویه آینده با او قرارداد ببندند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه لندنی تاتنهام با مبلغی کمتر از مبلغی که برای به خدمت گرفتن او از اورتون پرداخت کرده مایل به جدایی او نخواهد بود. هرچند خود ریچارلیسون به آن چیزی که در سر دارد در لیگ جزیره به دست نیاورده است.

آنگه پستکگلو، سرمربی اسکاتلندی، سرمربی تاتنهام، بدش نمی‌آید که این ملی پوش برزیلی با این تیم ادامه دهد. اما اگر پیشنهاد مالی زیادی ارائه شود که نتوان آن را رد کرد، با رفتنش موافقت خواهد کرد.

ریچارلیسون پس از انجام عمل جراحی لگن در ماه نوامبر ۲۰۲۲ گذشته از مصدومیتی رنج می‌برد که او را از میادین دور نگه داشته بود اما انتظار می‌رود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت او برای شرکت در دوره آینده بازگردد.

ریچارلیسون از زمان پیوستن به تیم تاتنهام در ۴۷ بازی در تمامی رقابت‌ها حضور داشته و ۵ گل و ۷ پاس گل را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه