English

سرمربی پرسپولیس:

بازیکنان پرسپولیس ثابت شده‌اند اما همیشه روزهای خوب نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برابر الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بابت نتیجه‌ای که دست آمد عذرخواهی می‌کنم. نتیجه‌ای که گرفتیم اصلا چیزی نبود که لیاقت آن را داشته باشیم.

بازیکنان پرسپولیس ثابت شده‌اند اما همیشه روزهای خوب نداریم
به گزارش خبرگزاری موج

​، یحیی گل‌محمدی ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با الدحیل که با شکست ۲ بر یک تیمش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا همراه بود اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی از هواداران بابت حضور پرتعداد و گرمی که داشتند تشکر می‌کنم. از یکایک آنها تشکر می کنم. همچنین بابت نتیجه‌ای که دست آمد عذرخواهی می‌کنم. نتیجه‌ای که گرفتیم اصلا چیزی نبود که لیاقت آن را داشته باشیم. هر کاری که می‌توانستیم کردیم و نتیجه باید برعکس می‌شد.

او ادامه داد: بالاخره اتفاقات فوتبالی و فرصت طلبی را که باید داشته باشیم شاید امروز نداشتیم. خیلی دردناک بود و بعد از اینکه پنالتی را خراب کردیم باز هم فرصت داشتیم ولی الدحیل تیمی بود که در ضدحمله و بازی‌سازی تیم خوبی نشان داد. بازی سختی بود ولی خوب موقعیت‌سازی کردیم و توانستیم به دروازه حریف برسیم که آنجا در تمام کردن کار یا پنالتی باید بهتر کار می‌کردیم که این اتفاق نیفتاد. با توجه به جدول بندی جدید آسیا و پنج گروه بودن در این گروه توانستیم دوم شویم. اگر فرمت قبلی بود قطعا صعود می‌کردیم ولی استرس زیادی را متحمل شدیم و متاسفانه شرمنده هواداران شدیم. باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که پرسید «تاکتیک پرسپولیس در خط حمله واقعا چه بود؟» گفت: فکر می‌کنم بازی را کلا ندیدید و اینجا هستید که سوالات حاشیه‌ای بپرسید. به نظرم یک بار بازی را خوب نگاه کن. فکر می‌کنم بازی را خوب ندیدید یا اصلا ندیدید. جواب سوال شما این بود که بازی را دوباره نگاه کن!

در ادامه از سرمربی پرسپولیس پرسیده شد که آیا ریشه باخت امروز پرسپولیس به درگیری و حواشی مدیریت باشگاه و تیم برمی‌گردد؟ گل‌محمدی پاسخ داد: درباره مشکلات فکر نمی‌کنم اینجا جایش باشد که صحبت کنیم. اگر درباره مسائل فنی سوال دارید در خدمت هستم.

گل محمدی درباره سوال ابتدایی نشست گفت: تاکتیک ما مشخص بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی سوالی پرسیدند که خنده‌دار بود.

او همچنین در خصوص تعویض‌ها و شرایطی که پرسپولیس برای صعود داشت، گفت: «شما بازیکنان الدحیل را می‌شناسید؟» خبرنگاری گفت که کوتینیو نبود، یحیی گفت: «بازیکنان دیگر آنها را می‌شناسید؟» خبرنگار گفت که گالتیه بازیکنان جوانش را به کار گرفت، یحیی ادامه داد: «عمری به تازگی به تمرینات اضافه شده بود و نمی‌توانست بیشتر از این بازی کند. ما همه کار کردیم. اگر ما پنالتی را گل کرده بودیم شما این سوال را می‌پرسیدید؟ می‌دانم که منظور شما چیست و اینکه حرف می‌زنید متوجه می‌شوم چه چیزی در ذهن شما می‌گذرد!»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مقابل شعار هواداران ایستاد، گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کردند و انصافا امروز هر چیزی که داشتند گذاشتند و هر کاری کردند که به گل برسند و برنده باشند. در هر صورت اتفاقات فوتبالی به ضرر ما شد. بازیکنان ما برای ما اثبات شده‌اند ولی همیشه که روزهای خوب نداریم. بعضی وقت‌ها هم اوقات سخت است و الان مهم است که بازیکنان را ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

گل‌محمدی درباره گل‌هایی که پرسپولیس دریافت کرد و عملکرد خط دفاعی تیمش هم گفت: به نظرم روی هر دو گل خصوصا گل اول نتوانستیم فضای پشت مدافعان را پوشش بدهیم و از حمله حریف جلوگیری کنیم که خیلی راحت آمدند و در آن فضا پاس دادند. خیلی روی این مورد تاکید داشتیم که وقتی از هافبک‌ها رد می‌شوند فضای عمق را ببندیم که به نظرم حریف خیلی خوب پاس داد و صحنه سختی بود. بعد از آن گل خوردیم. بیرانوند هم عملکرد خوبی داشت ولی روی توپ برگشتی گل خوردیم. در این بخش باید خیلی کار کنیم.   

سرمربی پرسپولیس در اواخر بازی در حالی که بازی متوقف شده بود دقایقی با معز علی صحبت کرد. او درباره اینکه چه صحبتی با کاپیتان الدحیل داشت؟ گفت: از تیم تعریف کرد و گفت نسبت به سال‌های گذشته تیم ما روی زمین کار می‌کند و می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. درباره این مسائل صحبت و از بازیکنان تعریف می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره تاثیر نبودن پورعلی‌گنجی در خط دفاعی عنوان کرد: مرتضی مهره ارزشمندی برای ما بود و با تجربه‌ای که داشت به تیم کمک می‌کرد. در بحث انگیزه در رختکن بازیکن فوق العاده‌ای بود که خیلی راحت او را از دست دادیم و این مصدومیت بلند مدت واقعا کار را سخت کرد. هم حسین (کنعانی‌زادگان) و هم گولسیانی از بازیکنان خوب هستند. هر دو ملی‌پوش هستند و به نظرم خیلی مهم است که بتوانیم به فرم خوب برگردیم و با تمرینات بیشتر هماهنگی بیشتری در مدافعان ایجاد کنیم.

گل محمدی در پایان درباره اینکه با هوادارن چه صحبتی دارد؟ گفت: واقعا می‌دانیم که ناراحت هستند، ما بیشتر ناراحتیم. همه ما در رختکن واقعا حال و روز خوبی نداشتیم چون نتوانستیم انتظار صعود را برآورده کنیم. حضور پررنگی داشتند و اگر برنده می‌شدیم حضور هواداران شرط این کار می‌شد. به هواداران قول می‌دهم که بیشتر کار کنیم و تمرکز داشته باشیم. اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم بازی را ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه