English

دبیر کل فدراسیون فوتبال:

دربی سرخ آبی‌ها VAR نخواهد داشت

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط استفاده از VAR در لیگ گفت: با توجه به قوانین فیفا نمی توانیم در دربی پایتخت از کمک دائر ویدیویی استفاده کنیم.

دربی سرخ آبی‌ها VAR نخواهد داشت
به گزارش خبرگزاری موج

، هدایت الله ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال پس از دیدار نساجی و مومبای سیتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نساجی امروز بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست مانند بازی اول خود مقابل نماینده هند به پیروزی برسد. هرچند نساجی تجربه زیادی در جام باشگاه‌ها نداشت اما روند خوبی داشت و بازی‌های قابل قبولی از خود نشان داد.

وی افزود: از غرب آسیا ۸ تیم صعود می‌کنند و به همین دلیل نساجی کارش سخت بود ولی تجربه خوبی برای فوتبال مازندران شد و امیدوارم بتواند در سال‌های آینده از این تجربه استفاده کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: باشگاه سپاهان پیگیر این موضوع است و امیدوارم حل شود و بتواند از میزبانی استفاده کند.

ممبینی در خصوص اینکه آیا دربی پایتخت با VAR برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: نخیر! شرایط سیستم کمک داور ویدئویی این نیست که ما یک دستگاه را راه اندازی کنیم و در مسابقات از آن استفاده کنیم. وقتی یک لیگی لایسنس VAR را می‌گیرد، باید تمام شرایط فیفا را اجرایی کند. ما اگر ۱۰ دستگاه برای VAR داشته باشیم و نتوانیم برای لیگ لایسنس بگیریم، نمی‌توانیم از این سیستم‌ها استفاده کنیم. قطعاً در دربی شاهد حضور VAR نخواهیم بود.

ممبینی در خصوص اینکه آیا داور پشت دروازه در دربی قطعی شده یا خیر، گفت: این پیشنهاد افشاریان بود. اگر کمکی به قضاوت دقیق‌تر کند، اجرایی می‌شود اما در حال حاضر در حد یک پیشنهاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه