English

بهترین خط حمله آسیا توسط سپاهان ثبت رکورد شد

محمدرضا آزادی با 4 گل بهترین گلزن ایرانی این فصل لیگ قهرمانان آسیاست.

بهترین خط حمله آسیا توسط سپاهان ثبت رکورد شد
به گزارش خبرگزاری موج

 ، دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و این هفته هم قرار است دور ششم و دور آخر مرحله گروهی پیگیری شود تا تیم های راه یافته به مرحله حذفی مشخص شود اما در این بین آمارهای زیادی بود که دچار تغییر شد.-سیرزان مهاجم برزیلی شاندونگ چین با هتریک در مقابل کایای اندونزی تعداد گل های خود در این فصل را به عدد 6 رساند و با تالیسکا بازیکن النصر عربستان که در دیدار مقابل پرسپولیس غایب بود، برابر شد و به صورت مشترک اقای گل لیگ قهرمانان آسیا هستند.

-محمدرضا آزادی با گلی که در جدال با بمبئی به ثمر رساند اکنون با 4 گل زده از عبدالرزاق حمدالله مهاجم الاتحاد، کریستیانو رونالدو، مایکل اولونگا مهاجم الدحیل و رامین رضاییان پیشی گرفت و اکنون بهترین گلزن ایرانی این فصل مسابقات آسیایی به شمار می‎‌رود.

-الهلال عربستان در طول پنج بازی، با چهار کلین شیت و تنها یک گل خورده بهترین خط دفاعی مسابقات بوده است. پرسپولیس، سپاهان ، الاتحاد و الشارجه هم با 3 گل خورده در رده بعدی هستند.-سپاهان، العین امارات و کاوازاکی هر کدام با ثبت 15 ل زده بهتریین خط حمله مسابقات را به خود اختصاص داده‌اند. -نساجی با حساب اخراج امیر مهدی جانملکی سه اخراجی تا اینجای مسابقات به ثبت رسانده که از این حیث خشن ترین تیم محسوب می‌شود.-علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، عیسی برشام از السد، عادل الحسانی از الشارجه، محمد العویس از الهلال و جونگ سونگ ریونگ از کاوازاکی با سه کلین شیت موفق ترین دروازه‌بانان در بسته نگه داشتن دروازه به حساب می‌آیند.-الهلال، النصر، بانکوک یونایتد، کاوازاکی و پوهانگ استلزر تنها تیم‌هایی هستند که هنوز در این مسابقات شکست نخورده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه