English

نتیجه بدون گل برای آبی‌های پایتخت در اصفهان

استقلال ۱ - ذوب آهن ۱

جدال تیم های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال آغاز و نتیجه را بدون گل به پایان رسید.

استقلال 1 - ذوب آهن 1
به گزارش خبرگزاری موج

​، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

ذوب‌آهن اصفهان با هدایت محمد ربیعی برای این دیدار پارسا جعفری، پوریا آریاکیا، امیرحسین جدی، محمد قریشی، شایان مصلح، نادر محمدی، مهرداد رضایی، مجیدعلیاری، فردین یوسفی، محمدجواد محمدی و محمدحسین اسلامی را در ترکیب دارد.

در آن سوی میدان، استقلال تهران با هدایت جواد نکونام با سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امید حامدی‌فر، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان پا به این مسابقه گذاشته است.

ربیعی برای این مسابقه کمال کامیابی نیا و دانیال ایری را جمع نفرات اصلی خارج کرده و نادر محمدی و مهرداد رضایی را به جمع نفرات اصلی اضافه کرده است؛ نکونام نیز به نسبت دیدار با تراکتور، تنها یک تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده که طی آن، امید حامدی‌فر را به جای محمدحسین مرادمند در ترکیب اصلی قرار داده است.

دو تیم با توجه به جایگاه فعلی در جدول لیگ نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند؛ استقلال با دو بازی کمتر و ۲۲ امتیاز صدرنشین لیگ است و ذوب‌آهن با یک بازی کمتر به نسبت ملوان و تراکتور با ۱۸ امتیاز پیش از آغاز این مسابقه در رده پنجم است.

استقلال به همراه پرسپولیس با پنج گل خورده بهترین خط دفاعی‌های لیگ را تشکیل دادند و باید دید در این دیدار با وجود نبود مرادمند خط حمله ذوب‌آهن می‌تواند سد دفاعی محکم نکونام را بشکند.

این جدال از ساعت ۱۷:۳۰ با سوت امیرسامان سلطانی آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه