English

سردار آزمون:

اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند/سرمربی تیم ملی خیانت نمی‌کند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه سرمربی تیم ملی خیانت نمی‌کند، گفت: هرکسی بهتر از ما باشد به تیم ملی می‌آید و بازی می‌کند.

اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند/سرمربی تیم ملی خیانت نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

سردار آزمون امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ اظهار کرد: بازی سختی داریم. حریف ما دفاع فشرده‌ای دارد و این مساله کارمان را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: برای این بازی تمرکز زیادی داریم اما اجرای خواسته‌های کادر فنی در زمین، شرایط را برای ما آسان‌ می‌کند. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را در این بازی کسب کنیم و اولین بردمان را در انتخابی جشن بگیریم تا در جام ملت های آسیا و در جام جهانی آینده با یک روحیه خوب شرکت کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: جا دارد به تیم نوجوانان هم تبریک بگویم. آن‌ها کاری کردند کارستان. ما بازیکنان بزرگسالان پشت تیم نوجوانان هستیم و از همین جا حمایت خود را انجام می‌دهیم. این وظیفه ماست. امیدوارم در آینده نتایج بهتری بگیرند و افتخارآفرین باشند.

آزمون در مورد آسان شدن راه صعود به جام جهانی و باخت تیم امید به تیم هنگ‌کنگ بیان کرد: بازی در پایه با رده بزرگسالان زمین تا آسمان فرق دارد. در رده امید همه با یک برنامه خاص می‌آیند و نسبتا هم سطح هستند و فرق زیادی ندارند اما در بزرگسالان تجربه ما بیشتر است. با این وجود هیچ‌وقت مغرور نمی‌شویم و حرف‌های خود را باید در زمین بزنیم.

وی افزود: همان‌طور که قلعه‌نویی می‌گوید اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند. باید در زمین تلاش کنیم و آن چیزی که وظیفه است را انجام دهیم. فرقی ندارد جلوی چه تیمی بازی می‌کنیم. باید مقابل هر تیمی که قرار می‌گیریم، با صد در صد توان توان بازی کنیم. تنها چیزی که می‌خواهیم گرفتن سه امتیاز است.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ اس رم در خصوص جو تیم ملی و امکان نیمکت‌نشینی بازیکنان بزرگ عنوان کرد: به سوال شما احترام می‌گذارم اما امیدوارم هیچ وقت دیگری از بازیکنان این سوال را نپرسید. هر کسی که بهتر از ماست و به تیم ملی می‌آید، وظیفه دارد که با تمام وجود برای تیم ملی بازی کند. مربی هم هیچ وقت این خیانت را نمی‌کند که بازیکنان را از عمد کنار بگذارد.

آزمون تصریح کرد: خدا را شکر در حال حاضر مربی ما آدم رکی است. قلعه‌نویی و مورینیو رک هستند. امیدوارم نسل‌های آینده طوری تمرین و بازی کنند که جای ما را پر کنند. ۱۰ سال است که در ترکیب فیکس هستم. از نسل‌های همین نوجوانان که بازی می‌کنند، این کار را انجام بدهند. من جام جهانی نوجوانان را تجربه نکردم اما آنها آنقدر خوب هستند که الان در این سطح بازی می‌کنند. هر کسی از من و طارمی و حتی بیرانوند بهتر است، به طور قطع بازی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه