English

هافبک تیم ملی فوتبال ایران:

ملی پوشان نوجوانمان مایه افتخار ایران هستند

هافبک تیم ملی درباره درخشش بازیکنان تیم ملی نوجوانان در جام جهانی گفت: خوشحالم از این بابت و اگر از این استعدادها مراقب شود، آینده درخشانی خواهند داشت.

ملی پوشان نوجوانمان مایه افتخار ایران هستند
به گزارش خبرگزاری موج

علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در رابطه با دیدارهای پیش روی تیم ملی اظهار کرد: دور اول مقدماتی جام جهانی را پیش رو داریم و نتایج ما در مسیر صعود به جام جهانی تاثیرگذار خواهد بود. ما در دور قبل خودمان کار را برای خودمان سخت کرده بودیم اما بچه‌ها از همین اردو آماده هستند تا قدم اول را خوب برداریم. این دو بازی ابتدایی در مسیر آماده سازی جام ملت‌ها به ما کمک می‌کند.

هافبک تیم ملی درباره درخشش بازیکنان تیم ملی نوجوانان در جام جهانی گفت: خوشحالم از این بابت و اگر از این استعدادها مراقب شود، آینده درخشانی خواهند داشت. تیم فاینورد بازیکن برزیلی زیاد دارد و در رختکن خیلی‌ها متعجب بودند که چگونه ایران برزیل را شکست داده است. کری هم خواندیم و من واقعا به بازیکنان تیم ملی نوجوانان افتخار کردم. بعد از بازی از تیم ملی ما صحبت کردند و من به این مساله افتخار کردم. با تمام وجود برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. حقشان است به مرحله بعد صعود کنند. ما استعدادهای درخشانی داریم و امیدوارم بتوانند از نظر شخصیتی خودشان را حفظ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه