English

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال؛

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس یک سال محروم شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص سپهر حیدری، بازیکن سابق پرسپولیس و چند بازیکن دیگر اعلام کرد.

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس یک سال محروم شد

به گزارش خبرگزاری موج، با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ، سپهر حیدری، بازیکن سابق تیم پرسپولیس به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

وی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

همچنین رئوف شکری گرمی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

گفتنی است، احمد ایمانی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به شش ماه از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

لازم به توضیح است، حسین حلوایی جلالی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. جلالی به یک سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

مهران کیانی فر نیز به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به یک سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

سید محمود سیدنژاد به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. وی به ۲ سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

بر همین اساس در صورت درخواست تجدیدنظر خواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آئین نامه اخلاق، ظرف مدت یک هفته لایحه اعتراضی منظم به رسید پرداخت هزینه دادرسی را به کمیته اخلاق ارسال نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه