English

سرمربی تیم ملی فوتبال چند بازیکن جدید را به اردو دعوت می‌کند

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران قرار است هفته آینده لیست اردوی خود را برای بازی های مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان اعلام کند که احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید پس از پایان دهمین هفته مسابقات لیگ برتر وجود دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال چند بازیکن جدید را به اردو دعوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نظر دارد از هفته آینده اردوی خود را برای آماده سازی برای دو دیدار نخست مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان آغاز کند. قلعه نویی در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فهرست دعوت شدگان را اعلام خواهد کرد.

لیست های قبلی که امیر قلعه نویی منتشر کرده بود نشان می داد که او به لیگ برتر توجه زیادی دارد و معمولا در هر اردو یک یا دو بازیکن جدید اضافه می کند. به نظر می رسد این اردو نیز تفاوتی نخواهد داشت چرا که او چند بازیکن جدید در لیگ برتر را زیر نظر گرفته و چند بازیکن جوان را نیز برای دعوت به لیست بعدی خود در نظر گرفته است.

قلعه نویی قصد دارد از تمام استعدادهای موجود فوتبال در تیم ملی استفاده کند تا بتواند نسل تیم ملی را جوان کند و در عین حال از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ نیز یاد کند و در هر اردو یک یا دو نفر دعوت شوند.

جالب است که ببینیم قلعه نویی چه سورپرایزهایی برای اردوی آینده تیم ایران در سر دارد و چه کسانی به این لیست راه خواهند یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه