English

تیم تراپ ایران برنز مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا را کسب کرد

بابک یگانه، محمدحسین پرواش نیا و محمد بیرانوند از ایران مدال برنز رده تراپ مردان پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ وون کره جنوبی را برای تیم ایران به دست آوردند.

تیم تراپ ایران برنز مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در پایان پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ وون کره جنوبی، بابک یگانه با 117 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت و به فینال راه یافت. محمدحسین پروش نیا با 114 امتیاز در رده هشتم و محمد بیرانوند با 109 امتیاز در رده بیست و پنجم قرار گرفتند.

تیم تراپ مردان ایران متشکل از یگانه، پورش نیا و بیرانوند موفق به کسب مدال برنز شد و اولین مدال تیم ایران را در ادوار قبلی مسابقات قهرمانی آسیا در رشته تراپ کسب کرد.

در بخش تراپ بانوان نیز شیوا فرح پور با 101 امتیاز در رده سیزدهم و مرضیه پروش نیا با 95 امتیاز در رده بیستم قرار گرفتند.

در پایان روز دوم رقابت های تراپ مردان پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ وون کره جنوبی، بابک یگانه با کسب 117 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت و به فینال راه یافت. محمدحسین پرواش نیا و محمد بیرانوند نیز عملکرد خوبی داشتند و با 114 و 109 امتیاز به ترتیب در رده های هشتم و بیست و پنجم قرار گرفتند.

تیم تراپ مردان ایران متشکل از یگانه، پورش نیا و بیرانوند با کسب مدال برنز این مسابقات اولین مدال ایران در رشته تراپ این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در بخش تراپ بانوان شیوا فرح پور با 101 امتیاز در جایگاه سیزدهم و مرضیه پروش نیا با 95 امتیاز در جایگاه بیستم قرار گرفتند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه