English

علی قلی‌زاده به جام ملت‌های آسیا می‌رسد

علی قلی‌زاده، بازیکن ایرانی لخ‌پوزنان لهستان می‌تواند به زودی به میادین بازگردد و شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را داشته باشد.

علی قلی‌زاده به جام ملت‌های آسیا می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت Transfery، علی قلی‌زاده با قراردادی سه‌ساله راهی لخ‌پوزنان لهستان شد. لخ‌پوزنان برای این بازیکن مبلغ ۱.۸ میلیون یورو پرداخت کرد و قرارداد این بازیکن تا پایان ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

ارزش این بازیکن ایرانی ۱.۸ میلیون یورو است و به همین دلیل پوزنان تصمیم گرفت یکی از گران‌ترین نقل‌وانتقالات تاریخ لیگ فوتبال لهستان را انجام دهد. با این حال قلی‌زاده هنوز نتوانسته برای لخ پوزنان به میدان برود و به دلیل مصدومیت دور از میادین بوده است.

سران لخ پوزنان لهستان اعلام کردند که قلی‌زاده به زودی از بند مصدومیت رهایی یافته و می‌تواند تا نهایت ۳ هفته دیگر به میادین بازگردد. به این ترتیب قلی‌زاده می‌تواند تا قبل از شروع جام ملت‌های آسیا خودش را در تیم باشگاهی‌اش در لهستان نشان دهد و به این رقابت‌ها دعوت شود.

بازیکن ایرانی چند سالی است که برای تیم شارلوای بلژیک به میدان رفته و ۱۴۳ بازی برای این تیم انجام داده است. او در بهار به صورت قرضی به کاظیم‌پاشا ترکیه رفت و در آنجا بود که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و در نتیجه از فروردین از فوتبال دور بوده است. مصدومیت و مشکلات این بازیکن در واقع شانس لخ‌پوزنان را برای خرید او افزایش داد و تیم‌های زیادی که خواهان این بازیکن بودند از خرید قلی‌زاده منصرف شدند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه