English

سرمربی تیم بانوان ایران از عملکرد شجاعانه مقابل استرالیا در مسابقات انتخابی المپیک تمجید کرد

مریم آزمون، مربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران اخیرا در مورد عملکرد چشمگیر این تیم مقابل استرالیا در مسابقات انتخابی المپیک صحبت کرد و اینکه چگونه موفقیت آنها باعث تغییر فرهنگ فوتبال بانوان در داخل ایران شده است.

سرمربی تیم بانوان ایران از عملکرد شجاعانه مقابل استرالیا در مسابقات انتخابی المپیک تمجید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، مریم آزمون، مربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ساعات اولیه تعطیلی مغازه ها در پرت در جریان بازی این تیم مقابل استرالیا در مقدماتی المپیک ابراز گیجی کرد. علیرغم شکست 2-0 این تیم، آزمون به عملکرد بازیکنانش و شجاعت آنها در نمایندگی 80 میلیون ایرانی افتخار می کرد.

آزمون از سال 2005 که اردن از ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال زنان غرب آسیا دعوت کرد، به طور فعال در سازمان فوتبال زنان ایران حضور داشت. از آن زمان، این تیم به مسابقات جام ملت‌های آسیا 2022 در هند راه یافت، جایی که مقابل هند به تساوی رسید و به چین و تایوان باخت.

آزمون از نحوه رای دادن به سام کر به عنوان یکی از بهترین بازیکنان زن فوتبال در سایت فیفا صحبت کرد و در عین حال بازیکنانش را تشویق کرد که از تیم استرالیا نترسند. او همچنین از اینکه چگونه کتایون خسرویار ایرانی-آمریکایی پس از اولین سفر خانوادگی به ایران، کاپیتان تیم ملی شده است، گفت.

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، به خبرنگاران گفته شد که به هیچ سوال سیاسی پاسخی داده نخواهد شد. آزمون در پاسخ به سوالی درباره تصور خوب یا بد دنیا از کشورش گفت: شاید از بیرون چیز دیگری ببینید، ما زنان در ایران این فرصت را داریم که فوتبال بازی کنیم که شاید در برخی کشورها وجود نداشته باشد. او سپس اضافه کرد که او و بازیکنانش فقط به فوتبال و جایگاه زنان فکر می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه