English

مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا؛

یک نقره و دو برنز ورزشکاران اسکیت سرعت

در ادامه رقابت‌های اسکیت قهرمانی آسیا در بیداهه چین، تیم ملی اسکیت ایران در رشته سرعت به مصاف حریفان خود رفت و موفق به کسب یک مدال نقره و دو برنز در ماده 100 متر سرعت شد.

یک نقره و دو برنز ورزشکاران اسکیت سرعت

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های اسکیت قهرمانی آسیا در بیداهه چین در حال برگزاری است و ایران در سه رشته اسکیت سرعت، هنری و فری استایل در این بازی ها حضور دارد.

تیم ملی اسکیت ایران در ماده 100 متر سرعت توسط آروین نجفی در رده سنی جوانان موافق به کسب مدال نقره و محیا دست پاک و محمدسروش مهر در رده بزرگسالان به مدال برنز دست یافتند.

تیم ایران با ترکیب محمد سروش مهر، آروین نجفی، محسن کاظمی، محیا دست پاک، آلاله حشمتی، سما شیخ بیگلو به مربیگری محمد آرزومند در مسابقات اسکیت سرعت در قهرمانی آسیا شرکت کرده است که تنها محمدسروش مهر، محیا دست پاک و آروین نجفی موفق به کسب مدال شدند.

روز گذشته نیز رضا لسانی و رومینا سالک در رشته فری استایل موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند و دو نماینده دیگر در این رشته از کسب مدال بازماندند.

محمود نیک پور، بیتا مرادخانی، صبا سادات طباطبایی، پرنیا رهنما، سارا حاجی پهلوان نمایندگان ایران در رشته هنری هستند که از امروز رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

رقابت‌های اسکیت قهرمانی آسیا از یکم آبان در بیداهه چین آغاز شده و تا ششم آبان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه