English

میزبانی سال آینده آلبانی و بایکوت شدن کشتی گیران ایران از مسابقات جهانی

در شرایطی که آلبانی به عنوان میزبان امسال رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از دادن ویزا به تیم‌های ایران خودداری کرده است، این کشور به عنوان میزبان سال آینده این مسابقات نیز انتخاب شده است.

میزبانی سال آینده آلبانی و بایکوت شدن کشتی گیران ایران از مسابقات جهانی

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از روز دوشنبه به میزبانی تیرانا پایتخت آلبانی آغاز می‌شود. این رقابت‌ها ابتدا قرار بود در تامپره فنلاند برگزار شود اما به دلیل خودداری میزبان از دادن ویزا به تیم‌های روسیه و بلاروس به دلیل تهاجم نظامی به اوکراین، اتحادیه جهانی کشتی میزبانی فنلاند از این رقابت‌ها را لغو کرد. در شرایطی که ۳ کشور مصر، مقدونیه و آلبانی کاندیدای میزبانی این مسابقات شدند، در نهایت میزبانی این رقابت ها را به آلبانی واگذار کرد.

این مسابقات در شرایطی برگزار می‌شود که آلبانی در اقدامی غیر ورزشی از دادن ویزا به تیم‌های ملی کشتی ایران خودداری کرد تا ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی غایب بزرگ این رقابت‌ها باشد.

اما در سایت اتحادیه جهانی کشتی این کشور به عنوان میزبان سال آینده رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان نیز معرفی شده و باید دید با توجه به اقدام اخیر این کشور در ندادن روادید به تیم ایران و اعتراض جدی فدراسیون کشتی نسبت به این اقدام، آیا آلبانی برای سال آینده نیز میزبان این رقابت‌ها خواهد بود یا اتحادیه جهانی کشتی کشور دیگری را به عنوان میزبان مسابقات معرفی خواهد کرد.

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۴ از ۳۰ مهر سال آینده برگزار می‌شود و آلبانی به عنوان میزبان مسابقات معرفی شده است.

همچنین رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۴ از ۱۹ تا ۲۵ آگوست سال آینده به میزبانی بوینس آیرس پایتخت آرژانتین برگزار می شود و رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۴ نیز از ۲ تا ۸ سپتامبر به میزبانی شهر پونته ودرا در اسپانیا برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه