English

پیشکسوت استقلال:

اگر پنالتی نمی‌دادیم، در شرایط بازی گل نمی‌خوردیم/شما ناراحتید یا خوشحالید که من می‌خندم؟

محمود فکری، سرمربی تیم هوادار ابراز داشت: اگر پنالتی نمی‌دادیم، در شرایط بازی گل نمی‌خوردیم. دو بر یک هم نتیجه مطمئنی نیست و تعویض‌های اجباری کارمان را خراب کرد.

اگر پنالتی نمی‌دادیم، در شرایط بازی گل نمی‌خوردیم/شما ناراحتید یا خوشحالید که من می‌خندم؟

به گزارش خبرگزاری موج، محمود فکری ، پیشکسوت استقلال پس از شکست ۳ بر ۲ هوادار مقابل استقلال اظهار کرد: به بازیکنان هوادار خسته نباشید می‌گویم و به استقلال بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازی زیبایی را در دو نیمه شاهد بودیم. کسانی که این دیدار را دیدند، لذت بردند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجودشان بازی کردند. متاسفانه آسیب دیدگی‌ها و تعویض‌های اجباری ما کارمان را خراب کرد.​

او ادامه داد: ما دو بار تعویض اجباری داشتیم و در آخرین مرحله هم باید سه تعویض انجام می‌دادیم که گیر کردیم چه کاری باید انجام دهیم. این موضوع کارمان را خراب کرد و نتوانستیم نقاط ضعفمان را با تعویض‌هایمان پوشش دهیم. به هر حال بازی جوانمردانه و خوبی شد. هر دو تیم فوتبال بازی کردند و خداراشکر مورد خاصی نداشتیم. بحث اخلاقی بین بازیکنان، تماشاگران و کادرفنی نبود.

سرمربی تیم هوادار همچنین درباره عملکرد تیمش گفت: ما استقلال و پرسپولیس نیستیم که امتیازات زیادی بگیریم. ما می‌توانستیم امتیازات بیشتری از 5 امتیاز بگیریم اما به هر حال فوتبال است و کاری‌ نمی‌شود کرد. ما کمترین بودجه را در لیگ برتر داریم و زیر 80 میلیارد خرج کردیم. بیش از این ما را خجالت ندهید. ما می‌توانیم تلاش بیشتری انجام دهیم. تازه هفته هفتم لیگ است و بچه‌ها خودشان را جمع خواهند کرد تا امتیازات لازم را کسب کنیم.

فکری درباره تشویق او توسط هواداران استقلال گفت: از آن‌ها ممنونم. در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم هر چقدر احترام پیشکسوتان را نگه داریم، فرهنگ باشگاهمان را نشان داده‌ایم. هواداران بازیکنان سابق استقلال و مرا تشویق کردند اما ما نیاز به این تشویق‌ها نداریم. باشگاه بزرگی مثل استقلال فرهنگش را باید نشان دهد و قدردان کسانی باشد که برای این باشگاه زحمت کشیدند. احترام گذاشتن چیزی نیست که نتیجه بازی را مشخص کند اما مجددا از هواداران استقلال تشکر می‌کنم.

او درباره کامبک خوردن از استقلال گفت: تعویض‌ها برنامه‌هایمان را خراب کرد. می‌توانستیم جلو بازی کنیم و گل‌هایمان را حفظ کنیم اما کم تجربه بودیم. اگر پنالتی نمی‌دادیم، در شرایط بازی گل نمی‌خوردیم. دو بر یک هم نتیجه مطمئنی نیست و تعویض‌های اجباری کارمان را خراب کرد. نیمه دوم اگر فرصتی برای تعویض داشتیم، زودتر تعویض می‌کردیم و نقاط ضعفمان را پوشش می‌دهیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا پس از شکست روی لبتان لبخند دارید، عنوان کرد: شما هر جور دوست دارید برداشت کنید. شما ناراحتید یا خوشحالید که من می‌خندم؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه