English

عموزاد، فینالیست کشتی آزاد و گنج‌زاده در پی کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هستند

سیزدهمین روز از نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی با امیدواری کاروان ایران به کسب مدال‌های طلای بیشتر آغاز شد، چراکه دو رشته کاراته و کشتی آزاد ملی‌پوشانی در حد قهرمانی در اختیار دارد.

عموزاد، فینالیست کشتی آزاد و گنج‌زاده در پی کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، کاروان ورزش ایران که با ۲۸۹ ورزشکار در ۳۴ رشته ورزشی و با نام «شهید حججی» و شعار «ایمان-ایران-افتخار» در نوزدهمین دوره از بازی‌های آسیایی شرکت کرده، در سیزدهمین روز، دو رشته کاراته و کشتی آزاد را به‌عنوان امیدهای کسب مدال‌های طلا خواهد داشت.

نتایج ورزشکاران ایران در سیزدهمین روز این بازی‌ها به شرح زیر است:

رضا دهدار از دور مسابقات وزنه‌برداری حذف شد

در دسته ۱۰۹ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری، رضا دهدار در وزنه‌های اول و دوم یک‌ضرب موفق به مهار وزنه‌های ۱۶۹ و ۱۷۰ کیلوگرم نشد. او برای سومین حرکت یک‌ضرب، وزنه ۱۷۵ کیلوگرم را انتخاب کرد که باز هم موفق به مهار آن نشد. با توجه به اینکه دهدار در یک‌ضرب نتوانست هیچ‌یک از وزنه‌ها را بالای سر ببرد، از دور رقابت‌ها کنار رفت. او از حضور در حرکت دوضرب هم انصراف داد.

گنج‌زاده به یک قدمی طلا رسید

در مسابقات کاراته، سجاد گنج‌زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم و در وزن سومین مبارزه خود برابر «تراوات» از تایلند صاحب برتری شد و به دیدار پایانی راه پیدا کرد. گنج‌زاده کار خود را با برتری برابر «گیاسیان» از لائوس آغاز کرد و سپس «محمد آویاس» پاکستانی را از پیش رو برداشت و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

تیم ریکرو مردان به نیمه‌نهایی نرسید

در مرحله یک‌چهارم نهایی بخش تیمی ریکرو تیم ملی تیراندازی با کمان مردان ایران با ترکیب رضا شعبانی، محمدحسین گلشنی‌اصل و صادق اشرفی به تقابل با «ریائو سالسابیلا»، «احمد باسیث» و «عارف پانجستو» از اندونزی پرداخت و شکست ۶ بر ۲ برابر این حریف نتوانست به نیمه‌نهایی صعود کند و هم مانند زنان در بخش ریکرو تیمی شانس کسب مدال را از دست داد.

ابراهیم خواری حذف شد

ابراهیم خواری در وزن ۵۷کیلوگرم کشتی آزاد، در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر لوبرگویتو آلوین از فیلیپین را شکست داد. در دور دوم با نتیجه ۱۹ بر ۸ مغلوب هند شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. در ادامه با شکست هند در مقابل ژاپن، ابراهیم خواری از دور مسابقات کنار رفت. 

عموزاد به یک قدمی طلا رسید

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۶  عباس رحمان‌اف از ازبکستان را از پیش‌رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۱ از سد کایکی یاماگوچی از ژاپن گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر مقابل باون وی از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله حریف هندی را ۸ بر یک شکست داد و به فینال رسید.

طلای تیم کبدی بانوان برنز شد

تیم ملی کبدی بانوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با نتیجه ۳۵ به ۲۴ بازی را به حریف خود واگذار کرد تا از رسیدن به فینال باز بماند و مدال برنز مشترک را از آن خود کند. بانوان کبدی کار ایران در دوره گذشته بازی‌های آسیایی به مدال طلا رسیده بودند.

حذف تیم ملی تیراندازی با کمان‌ زنان

تیم ملی تیراندازی باکمان زنان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی بخش تیمی ریکرو به مصاف تیم ملی چین رفت و مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و زهرا نعمتی به تقابل با «هایلیاگان»، «جیامان لی» و «کیژوان آن» از کشور میزبان پرداختند. کمانداران ایران در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب چین شدند و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی و شانس کسب مدال بازماندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه