English

بهداد سلیمی:

بار طلای کاروان ایران بر دوش کشتی، وزنه‌برداری و کاراته است

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری ابراز داشت: متأسفانه مدال طلای کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو کم بوده و بار مدالی روی دوش کشتی، وزنه برداری و کاراته است.

بار طلای کاروان ایران بر دوش کشتی، وزنه‌برداری و کاراته است

به گزارش خبرگزاری موج، بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره گفت: امروز ریحانه کریمی ساعت ۷ به وقت چین قرار است با حریفان خود مسابقه خواهد داد. وزنه برداران ما از امروز کار خودشان را شروع می‌کنند.

وی ادامه داد: فردا مسابقه‌ای نداریم و روز چهارشنبه رقابت مردان شروع می‌شود. بچه‌ها آماده هستند و آقایان اردوی خوبی بعد از مسابقات جهانی در کشور چین داشتند. زنان هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. امیدواریم بچه‌ها با دعای خیر مردم بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.

سلیمی در واکنش به اینکه کاروان به طلاهای وزنه برداری، کشتی و کاراته نیاز دارد گفت: متأسفانه کمی شرایط سخت شده و تا الان آن گونه که انتظار می‌رفت مدال طلایی کسب نشده است. ورزشکاران ما در تمام رشته‌ها در  بازی‌های آسیایی تلاش خودشان را کردند ولی متأسفانه مدال طلای ما کم بوده و بار روانی و بار مدالی کاروان روی دوش کشتی، وزنه برداری و کاراته است. امیدواریم این اتفاق باعث نشود که فشار بیش از حدی به بچه‌ها وارد شود و بچه‌ها بتوانند کار خودشان را انجام دهند و ان‌شاالله دست پر برگردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه