English

سرپرست تیم ملی امید ایران:

مسئولیت افتضاح باخت مقابل هنگ کنگ را بر عهده می‌گیرم

سرپرست تیم امید بعد از شکست برابر هنگ کنگ گفت: ابتدا جا دارد از مردم عذرخواهى کنم، بخش زیادى از این باخت تقصیر من بود و من مسئولیت آن را گردن مى گیرم.

مسئولیت افتضاح باخت مقابل هنگ کنگ را بر عهده می‌گیرم

به گزارش خبرگزاری موج، مهران فرقانى سرپرست تیم امید بعد از شکست برابر هنگ کنگ اظهار داشت: ابتدا جا دارد از مردم عذرخواهى کنم. بخش زیادى از این باخت تقصیر من بود و من مسئولیت آن را گردن مى گیرم. بچه ها تلاش زیادى کردند که البته بخشى از آن با اضطراب و استرس بود. به هر حال من خودم را خیلى مقصر مى دانم. شاید به لحاظ روحى و روانى نتوانستیم بچه ها را آماده این مسابقه کنیم. این شکست جاى هیچ توجیهى ندارد و واقعا باخت تلخى بود. من بسیار زیاد از همه عذرخواهى مى کنم.

وى در خصوص تاثیر جدایى سه بازیکن پرسپولیس از تیم گفت: فیفادى نبوده و پرسپولیس می‌توانست بازیکن ندهد. امروز هم دیدم آقاى خیابانى گفته آقاى عنایتى باید یک شاسی را می زده و نگاه‌ می‌کرده است. لیست هانگژو را دو‌ ماه قبل دادیم‌ و اصلا نمی دانستیم یاسین سلمانی قرار است به پرسپولیس برود. تیم های دیگر‌ هم درگیر جام باشگاههای آسیا بودند. باید تعاملی بین فدراسیون و باشگاه بوجود می آمد. ما نمی خواهیم همه چیز را گردن پرسپولیس بیاندازیم. به هر حال شاید اگر بودند، شرایط بهتر می شد. 

سرپرست تیم فوتبال امید در خصوص‌ غیبت عنایتی در نشست خبری گفت: مشکل خاصی نبود. ایشان از دست بازیکنان عصبی بودند و‌‌ نیامدند. من تمام مسئولیت این افتضاح را گردن می‌گیرم! من نتوانستم اردوی خوب بگذارم، نتوانستم بازیکن بگیرم، نتوانستم خوبی درست کنم. امیدوارم از این تجربه درس بگیرم. 

فرقانی در‌ پایان در خصوص آینده کادرفنی گفت: در‌خصوص خودم که کارمند فدراسیون نیستم و آقای تاج مرا سرپرست تیم امید گذاشته است. البته خودم رغبتی ندارم با این شرایط ادامه دهم. ما تورنمنت را از دست دادیم و اصراری برای ماندن نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه