English

حذف زودهنگام کیانی و میرنوراللهی از رقابت‌های تکواندو آسیا

روز دوم رقابت‌های تکواندو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با حذف زودهنگام ناهید کیانی و نرگس میرنوراللهی در بخش بانوان پیگیری شد.

حذف زودهنگام کیانی و میرنوراللهی از رقابت‌های تکواندو آسیا

به گزارش خبرگزاری موج، روز دوم رقابت‌های کیوروگی بازی‌‎‎های آسیایی هانگژو از بامداد سه‌شنبه با برگزاری رقابت‌های اوزان 53- و 57- کیلوگرم بانوان و 63- کیلوگرم آقایان آغاز شد و ناهید کیانی و نرگس میرنوراللهی با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ناهید کیانی، قهرمان تکواندو جهان در سال 2023 در رقابت‌های وزن 53- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه 2 بر یک مغلوب چوتیکان جونگ کول راتاناواتانا از تایلند شد تا شوک بزرگی به تکواندوی بانوان کشورمان وارد شود.

نماینده کشورمان در این مبارزه ابتدا در راند نخست با نتیجه 9 بر 4 مغلوب حریف تایلندی شد، اما راند دوم با نتیجه 8 بر 4 حریف خود را شکست داد تا سرنوشت مسابقه به راند سوم کشیده شود. این راند نیز با نتیجه 6-6 به سود نماینده تایلند اعلام شد تا کیانی وداع زودهنگامی با مسابقات داشته باشد.

همچنین نرگس میرنورالهی در رقابت‌های وزن 57- کیلوگرم بانوان در نخستین دیدار به مصاف یوجین کیم از کره جنوبی رفت و در دو راند متوالی و با نتایج 13 بر یک و 9 بر 8 مغلوب حریف خود شد و پس از ناهید کیانی دومین حذف‌شده تکواندو بانوان لقب گرفت.

علیرضا حسین‌پور نیز در رقابت‌های وزن 63- کیلوگرم در دو دیدار ابتدایی خود موفق به شکست نمایندگان اندونزی و پاکستان شد تا دقایقی دیگر در مرحله یک‌چهارم نهایی حریف گیبوم لی از کره‌ جنوبی شود.

روز گذشته و در نخستین روز برگزاری مسابقات کیوروگی، مهدی حاجی‌موسایی در وزن 58- کیلوگرم به مدال نقره رسید و مبینا نعمت‌زاده نیز در وزن 49- کیلوگرم، مدال برنز را کسب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه