English

شانس مجدد برنز برای گرایی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان فراهم شد

محمدرضا گرایی به گروه شانس مجدد مسابقات جهانی راه یافت اما ایمان محمدی و ناصر علیزاده حذف شدند.

شانس مجدد برنز برای گرایی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان فراهم شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات مقدماتی ۳ وزن پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، امروز در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که در پایان مسابقات مقدماتی ۳ وزن پایانی، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارد. ایمان محمدی در وزن ۷۳ کیلوگرم و ناصر علیزاد در وزن ۸۷ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

 

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب گئورگی تیبیلوف از صربستان شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ کیوتارو سوگابه از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب جعفراف از آذربایجان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه باید با برنده کشتی گیران مکزیک و کریستین وانزا از مجارستان پیکار کند و در صورت گذر از این حریفان به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان قرار بگیرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل الیاس پاگکالیدیس از یونان به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل آرکادیوس کولینیچ دارنده مدال برنز جهان از لهستان با نتیجه ۴ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب نورسلطان تورسینوف از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، علیزاده حذف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه