English

رحمان عموزاد هم از رسیدن ذبه نیمه نهایی بازماند

رحمان عموزاد، کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در مرحله نیمه‌نهایی برابر اسماعیل موساکایف شکست خورد.

رحمان عموزاد هم از رسیدن ذبه نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری موج، در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد صربستان، رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مصاف اسماعیل موساکایف آزادکار روس‌تبار کشور مجارستان رفت.

رحمان مانند کشتی‌های قبل تحرک خیلی خوبی داشت و توانست در ابتدا حریف را از تشک خارج کند و در ادامه یک‌بار دیگر این کار را تکرار کرد. کشتی‌گیر روس‌تبار نیز از این تاکتیک استفاده کرد و در ادامه بعد از چلنچ از دست رفته از سوی کادر فنی ایران، وقت نخست با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در وقت دوم رحمان بار دیگر کشتی هجومی خودش را نشان داد و توانست در حالی که با یک امتیاز عقب بود حریفش را خاک کند و ۵ بر ۴ جلو افتاد ولی در نهایت موساکایف در ثانیه‌های پایانی توانست عموزاد را خاک کند و ۶ بر ۵ برنده شود.

رحمان عموزاد که سال گذشته در ۲۰ سالگی قهرمان و پدیده کشتی جهان شد، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با یانیس مادی از جزایر کومور مسابقه داد و در همان ابتدای مسابقه نتیجه را ۱۰ بر صفر کرد. عموزاد در کشتی دوم نیز به مصاف اشتفان کومان از رومانی رفت و با نتیجه عالی ۱۲ بر صفر برنده شد و راهی دور بعد شد. عموزاد در دور بعد با نیک لی از آمریکا مسابقه داد که در نهایت ۹ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه