English

تکلیف بیرانوند برای دفاع از دروازه پرسپولیس فردا مشخص می شود

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس همچنان احساس درد شدید برای بازی با النصر عربستان داشته اما هنوز اصرار به حضور در زمین مسابقه دارد.

تکلیف بیرانوند برای دفاع از دروازه پرسپولیس فردا مشخص می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که حضور کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال دنیا در جمع بازیکنان النصر تبدیل به داغ‌ترین سوژه این روزها شده است.

پرسپولیس در حالی برای تقابل با رونالدو و سایر ستاره‌های النصر همچون سادیو مانه، تالیسکا و بروزوویچ و آیمریک لاپورت آماده می‌شود که همچنان ابهام در خصوص حضور علیرضا بیرانوند وجود دارد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که به دلیل کشیدگی عضلات پای خود در جریان دیدار تیم ملی ایران و بلغارستان همچنان انفرادی تمرین می‌کند ظهر امروز مورد ارزیابی پزشکان قرار گرفت.

بیرانوند در تست‌های پزشکی فیزیوتراپی همچنان احساس درد دارد که همین موضوع نگرانی‌هایی را برای حضورش در زمین ایجاد کرده است. بیرانوند قرار است قبل از تمرین فردا دوشنبه پرسپولیس نیز تست پزشکی دهد اما قرار نیست همراه تیمش تمرین جدی داشته باشد.

در صورتیکه بیرانوند نتواند بازی کند امیررضا رفیعی در این بازی برای نخستین بار پیراهن پرسپولیس را در چارچوب دروازه تیمش بر تن می‌کند. این در حالی است که بیرانوند همچنان اصرار زیادی برای بازی مقابل این بازیکنان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه