English

تونی کروس:

لیگ عربستان هیچ سودی برای فوتبال دنیا ندارد

هافبک آلمانی رئال مادرید اظهارات جنجالی در مورد لیگ عربستان به زبان آورد و به صراحت گفت که این لیگ هیچ سودی برای هواداران فوتبال ندارد.

لیگ عربستان هیچ سودی برای فوتبال دنیا ندارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بی‌ساکر، تونی کروس، بازیکن رئال‌مادرید بار دیگر درباره  لیگ عربستان موضع‌گیری کرد. ملی‌پوش سابق تیم آلمان معتقد است که رشد این لیگ برای فوتبال اروپا دردسر جدی ایجاد می‌کند. تونی کروس پیش از این از رفتن بازیکنان جوان به این لیگ ابراز ناراحتی کرده بود. او اخیرا بار دیگر در رسانه اسپورت ایلاستریتد صحبت کرد و به انتقاد از این لیگ پرداخت.

این هافبک آلمانی گفت: این لیگ صرفا با پول رشد کرده و علیه فوتبال است. با این شرایط همه چیز برای فوتبالی که همه ما می‌شناسیم و دوستش داریم، سخت می‌شود.  این لیگ هیچ سودی برای هواداران فوتبال ندارد.

کروس پیش از این گفته بود: اینکه بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو و کریم بنزما راهی لیگ عربستان شوند، قابل فهم است، چراکه آنها به هر آنچه در فوتبال می‌خواستند دست پیدا کردند و طبیعی است که در سال‌های پایانی فوتبال خود به‌دنبال پول و آینده‌ای بهتر باشند، اما اینکه اولویت یک بازیکن در ۲۷، ۲۸ سالگی پول باشد، نه فوتبال، برای من جای تعجب دارد و قابل فهم نیست. چنین بازیکنانی نمی‌توانند الگویی مناسب برای فوتبال باشند.

این ملی‌پوش ۳۳ ساله آلمانی پیش از این نیز به شدت از جام‌جهانی قطر انتقاد کرده بود و اخیرا در اینستاگرام، امضای قرارداد گابری ویگا با الاهلی را "شرم‌آور" توصیف کرده بود.

تونی کروس یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه رئال مادرید به‌شمار می‌آید. او بعد از جام‌جهانی ۲۰۱۴ راهی کهکشانی‌ها شد و تاکنون در این تیم بازی می‌کند.

کروس ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال در کارنامه دارد. او در تابستان قراردادش را یک سال دیگر تمدید کرد و به نظر می‌رسد  فصل پایان حضورش در این تیم سرشناس اسپانیایی را تجربه می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه