English

VAR ورزشگاه آزادی تا دوهفته دیگر برقرار می‌شود

رئیس شرکت توسعه و نگهداری می‌گوید دو هفته دیگر اتاق VAR آماده می‌شود و فدراسیون تجهیزات را مستقر خواهد کرد.

VAR ورزشگاه آزادی تا دوهفته دیگر برقرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، مهیار عسگریان، رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در رابطه با آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای نصب سیستم VAR اظهار کرد: زیرساخت‌ها را آماده کردیم و اطلاعات را در اختیار سازمان لیگ قرار می‌دهیم. نماینده فدراسیون دو روز پیش از اینجا بازدید داشت و درباره اتاق دوپینگ و کمک داور ویدیویی گفت‌وگو کردیم. در حال آماده کردن تجهیزات و اتاق VAR هستیم. به محض اینکه اتاق را آماده کردیم، تجهیزات مستقر خواهند شد. برای بازی‌های آسیایی شرایط را فراهم می‌کنیم تا بتوانیم میزبانی کنیم. VAR را فدراسیون آماده می‌کند و ما زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم.

او ادامه داد: تغییراتی که فدراسیون گفته است را تا ۱۰، ۱۵ روز دیگر انجام خواهیم داد. بیش از ۵۰ درصد ظرفیت حضور هواداران در ورزشگاه وجود دارد و این‌که تصمیم گرفته شود با چه شرایطی میزبانی کنیم، با وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری نیست. این تصمیم با فدراسیون و سازمان لیگ است. ما طبق قول‌مان نخاله‌ها را تقریبا خالی کردیم. کارهای ساخت پایین را هم تمام کردیم و فکر می‌کنم در هفته آینده بازدید کنند و تصمیم گیری با فدراسیون و سازمان لیگ خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

تجهیزات ویدئویی VAR برای ۷ ورزشگاه کشور خریداری خواهد شد

 

رییس شرکت توسعه و نگهداری اضافه کرد: آزادی از نظر مقاومتی هیچ مشکلی ندارد. خواهش می‌کنم اخبار ناامیدکننده را منتشر نکنید. پروژه‌ها و آزمون‌ها لازم برای مقاومت ورزشگاه انجام شده است و تایید شده است که آزادی از این نظر هیچ مشکلی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه