English

تکلیف میزبانی تیم‌های ایرانی‌ها از عربستانی‌ها تا هفته دیگر مشخص می‌شود

براساس قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا سه تیم ایرانی باید با تیم‌های عربستانی بازی کنند ولی هنوز محل برگزاری این بازی‌ها مشخص نیست.

تکلیف میزبانی تیم‌های ایرانی‌ها از عربستانی‌ها تا هفته دیگر مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم‌های ایرانی حریفان خود را شناختند. طبق این قرعه کشی سه تیم ایرانی باید با تیم‌های عربستان ی بازی کنند که هنوز محل برگزای این بازی‌ها مشخص نیست. چند سال قبل با تصمیم AFC محل بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به کشورهای بی‌طرف منتقل شد.
به دنبال ازسرگیری روابط میان دو کشور ایران و عربستان این انتظار می‌رفت که میزبانی بازی‌ها مجددا تغییر کند و هر تیمی بتواند در کشور خود بازی کند.
اگر چه در حال حاضر ایران و عربستان در خصوص محل برگزاری مسابقات تفاهم‌نامه هم امضا کرده‌اند و این موضوع در پیش‌برد امر بسیار مهم است ولی از آنجا که برگزاری بازی در کشورهای ثالث توسط کمیته انضباطی فیفا به تصویب رسیده، همچنان نمایندگان دو طرف تا اطلاع ثانوی باید در کشور ثالث به میدان بروند.

در چنین شرایطی باید به انتظار اولین جلسه کمیته انضباطی فیفا و مصوبات آن نشست. بنابراین نتیجه ملموس این ماجرا عدم حضور ستاره‌های جهانی نمایندگان عربستان در ایران است. قرار است تا یک هفته آینده جلسه کمیته انضباطی فیفا برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه