English

فدراسیون هند از عضویت اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد

اتحادیه جهانی کشتی به طور موقت فدراسیون کشتی هند را تعلیق کرد.

فدراسیون هند از عضویت اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد

به گزارش خبرگزاری موج، اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشتی هند را بلافاصله پس از ناکامی این فدراسیون در برگزاری انتخابات در زمان معین به تحت تعلیق موقت قرار داد.

کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کشتی روز چهارشنبه تصمیم گرفت که دلایل کافی برای اعمال تعلیق موقت برای این نهاد وجود دارد، زیرا شرایط فدراسیون کشتی هند شش ماه بلا تکلیف بوده و تذکرات کمیته انضباطی مبنی بر عدم حضور رئیس جمهور و هیئت مدیره منتخب منظم با مقررات اتحادیه جهانی و شرایط عضویت مطابقت ندارد.

کمیته انضباط همچنین حمایت از ورزشکاران پس از اتهامات وارده به رئیس سابق فدراسیون کشتی هند و ضرورت بازگرداندن فعالیت فدراسیون را زمینه دیگری برای تعلیق موقت دانست.

کشتی گیران و پرسنل پشتیبانی آنها (افراد با عملکرد بالا، نقش پزشکی یا فنی مانند مربیان، کمک مربیان، پزشکان ورزشی یا ماساژورها) مجاز به شرکت در تمام رویدادهای مورد تایید اتحادیه جهانی هستند. با این حال، آنها باید این کار را تحت پرچم اتحادیه جهانی انجام دهند.

این تصمیم به این معنی است که سایر اعضای فدراسیون (اعضای فعلی هیئت مدیره، مدیران و غیره) تا اطلاع ثانوی مجاز به حضور در رویدادهای اتحادیه جهانی کشتی نیستند.

امور کشتی در هند توسط یک نهاد ویژه اداره می شد که در تاریخ 3 ژوئیه توسط اتحادیه جهانی کشتی در مورد تعلیق احتمالی فدراسیون کشتی هند در صورت عدم برگزاری انتخابات در زمان مناسب هشدار داده شد. اخیراً مجمع عمومی انتخابی به دلیل تاریخ نامشخصی به تعویق افتاد که باعث شد اتحادیه جهانی کشتی طبق مصوبه دفتر این نهاد در 27 ژوئن 2023 عمل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه