English

لواندوفسکی به هری کین؛

بوندسلیگا را آسان نگیر

روبرت لواندوفسکی از هری کین خرید جدید بایرن مونیخ تمجید کرد و برای موفقیت بیشتر توصیه‌هایی به او ارائه داد.

بوندسلیگا را آسان نگیر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپورت بازر،  هری کین به تازگی بعد از یک مذاکره طولانی مدت از تاتنهام راهی بایرن مونیخ شد. کاپیتان تیم ملی انگلیس در اولین حضور در ترکیب اصلی برای بایرن گلزنی کرد.

روبرت لواندوفسکی مهاجم سابق مونیخ، از جانشین خود در این تیم تمجید کرد ولی در عین حال به او هشدار داد. روبرت لواندوفسکی با تمجید از هری کین گفت: کین یک سوپر مهاجم است.  این یک انتقال بزرگ است؛ نه فقط برای بایرن، بلکه برای کل بوندسلیگا.

لواندوفسکی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت که کاپیتان تیم ملی انگلیس قطعا عملکرد  خوبی در بایرن خواهد داشت. ستاره لهستانی افزود: اجازه دهید هری کین کارش را در آرامش انجام دهد و در مورد رکورد من صحبت نکنید. بوندسلیگا آنطور که می‌گویند لیگ آسانی نیست و هری کین قطعا چالش‌های زیادی دارد ولی می تواند خودش را نشان دهد.

هری کین و روبرت لواندوفسکی دو ماشین گلزنی هستند. هری کین، دومین گلزن برتر لیگ برتر انگلیس در تاریخ است، روبرت لواندوفسکی نیز بارها خودش را اثبات کرده است و با ۴۱ گل رکورددار بیشترین گل زده بوندسلیگا در یک فصل است.

لواندوفسکی ۳۷۵ بازی برای بایرن انجام داد و ۳۴۴ گل به ثمر رساند. این مهاجم مرکزی در طول مدت حضورش در بایرن، هشت بار قهرمانی در بوندسلیگا را به دست آورد و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. لواندوفسکی برای دستاوردهایش در بایرن به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد ولی در تابستان ۲۰۲۲، کاپیتان تیم ملی لهستان سرانجام به باشگاه بارسلونا رفت. حالا جای خالی لواندوفسکی در بایرن توسط هری کین پر خواهد شد. بایرن برای او بیش از ۱۰۰ میلیون یورو به تاتنهام هاتسپر پرداخت کرده بود.

 لواندوفسکی برای اولین بار از فصل ۱۳-۲۰۱۲ (از زمانی که برای بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا بازی کرد) در دو بازی ابتدایی این فصل در لیگ موفق به گلزنی نشد. این مهاجم لهستانی  آخرین بار سه ماه پیش برای بارسلونا مقابل وایادولید گلزنی کرد. پس از آن مقابل کادیس، ختافه ، سلتاویگو و مایورکا گل نزده است. 

روبرت لواندوفسکی سه فصل زیر نظر گواردیولا در بایرن مونیخ به میدان رفت و توانست عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان دهد. لواندوفسکی تابستان سال قبل از بایرن مونیخ جدا شد تا پیراهن بارسلونا را برتن کند. او در آبی اناری‌ها با هدایت ژاوی هم توانست عنوان قهرمانی را در لالیگا به دست آورد و بالاتر از کریم بنزما آقای گل لیگ نیز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه