English

سرمربی تراکتور:

پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است/دلیل شکست از سپاهان نداشتن حفظ توپ بود

سرمربی تراکتورسازی تبریز ابراز داشت:بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم و این تیم آماده ترین تیم لیگ است و اگر مالکیت توپ حفظ نکنیم کارمان سخت خواهد شد و بازی را از دست می‌دهیم.

پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است/دلیل شکست از سپاهان نداشتن حفظ توپ بود

به گزارش خبرگزاری موج، پاکو خمز، سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز با بیان اینکه خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم افزود: بازیکنان بزرگی جذب کرده ایم و انتظارم این است که آنها از همان اول خودشان را نشان دهند و این ویژگی بارز بازیکنان بزرگ است.

وی به حمایت های همه جانبه هواداران از تیم اشاره کرد و گفت: آنها همواره در کنار تیمشان بوده و هستند و انتظار داریم در بازی فردا نیز ورزشگاه را پر کنند تا بازیکنانم با روحیه و انگیزه بیشتر در میدان حاضر شوند.

خمز در مورد پرسپولیس و شرایط این تیم، عنوان کرد: حفظ توپ در این بازی برای ما مهم است دلیل شکست در مصاف با سپاهان همین نقطه ضعف بود اگر مالکیت توپ حفظ نکنیم کارمان سخت خواهد شد و بازی را از دست می‌دهیم.

وی درمورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا گفت: صفا هادی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داده و این تنها محروم تراکتور است.

خمز به نبود مهاجم در تیمش اذعان کرد و گفت: پست اصلی حسین‌زاده مهاجم نوک نیست، اما به اجبار از وی در این پست استفاده کنیم عارف رستمی هم بیشتر کنار خط بازی می‌کند.

وی افزود: برای برد به میدان می رویم چون می دانیم اگر برای گرفتن مساوی وارد زمین شویم چیزی جز باخت دستمان را نمی گیرد من از اول برای برد برنامه ریزی می کنم.

وی در مورد چمن ورزشگاه یادگار گفت: وضعیت چمن به مراتب بهتر از سال قبل است که امیدوارم بازیکنانم بتوانند از این فرصت برای پیاده کردن دستورات تاکتیکی و رسیدن به نتیجه استفاده بهینه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه