English

رئیس کمیته داوران

کمک‌داور بازی پرسپولیس شاهکار کرد/ کسی درباره داوران صحبت نکند

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ابراز داشت: کسی درباره داوران صحبت نکند و بازی را به چالش نکشد.

کمک‌داور بازی پرسپولیس شاهکار کرد/ کسی درباره داوران صحبت نکند

به گزارش خبرگزاری موج، خداداد افشاریان درباره شرایط داور ی لیگ ایران اظهار کرد: پارسال از نظر داوری خیلی خوب نبودیم و به همین خاطر امسال کارهایی کردیم که شرایط بهتر شود. هر داوری تست‌ها را پاس نکرد امسال در لیگ برتر قضاوت نمی‌کند. از داوران خواستیم با آرامش بیشتری کار کنند. در بازی سپاهان و تراکتور هم داور مشکلی نداشت و شرایط بد نبود. اجازه بدهید ما داوران کارمان را انجام بدهیم و کسی درباره داوران صحبت نکند و بازی را به چالش نکشد. خودتان دیدید در روزهای اخیر به خاطر مصاحبه‌های برخی با آنها برخورد شد.

وی افزود: تیم‌ها هزینه کرده‌اند که فوتبال بازی کنند و داوران ما هم می‌خواهند قضاوت کنند. تا وقتی انسان قضاوت می‌کند اشتباه هم وجود دارد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا داوران از سیستم رادیویی استفاده می‌کردند؟ گفت: درباره سیستم رادیویی کمیته داوران کاری نخواهد کرد. ما چند نامه برای خرید این سیستم نوشتیم. سیستم رادیویی که ما می‌خواستیم بیاوریم با سیستم رادیویی VAR منافات دارد و به همین خاطر فعلا نیاورده‌ایم. الان هر ورزشگاهی سیستم رادیویی داشته باشد از آن استفاده می‌شود.

وی درباره صحنه گل پرسپولیس به آلومینیوم و اینکه آیا آن گل در شرایط آفساید به ثمر رسید؟ گفت: گزارش بازی به دست من نرسیده اما صحنه‌ای که دیدم کمک‌داور شاهکار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه