English

کیلیان ام‌باپه:

تیم پاری سن ژرمن را به‌ راحتی شکست می‌دهیم

کیلیان ام‌باپه معتقد است که او به همراه دیگر بازیکنان طرد شده پاری سن ژرمن به راحتی برابر تیم نخست این باشگاه به پیروزی می‌رسند.

 تیم پاری سن ژرمن را به‌ راحتی شکست می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از لوپاریزین، باشگاه پاری سن ژرمن اجازه تمرین کیلیان ام‌باپه با تیم نخست را نداده است.

ام‌باپه در شرایط کنونی به همراه بازیکنانی مثل پارادس، واینالدوم، عبدو دیالو، جولیان دراکسلر، داگبا و چند بازیکن جوان دیگر که پاری سن ژرمن آن‌ها را در فهرست مازاد خود قرار داده است در حال تمرین کردن است.

طبق اعلام روزنامه لوپاریزین، ام‌باپه شور و حال خاصی را به تمرین تیم دوم پاری سن ژرمن انتقال داده است تا جایی که به شوخی به آن‌ها گفته است اگر قرار باشد که دیداری دوستانه را با تیم نخست با هدایت لوئیس انریکه انجام دهند به راحتی آن‌ها را شکست می‌دهند.

باشگاه پاری سن ژرمن به نظر می‌رسد که خود را آماده جدایی ام‌باپه می‌کند. این بازیکن کلیدی و تاثیرگذار هنوز حاضر به تمدید قراردادش با تیم پاریسی نشده است. باشگاه پاری سن ژرمن از  ام‌باپه خواسته است که یا قراردادش را تمدید کند و یا این که در تابستان تیم را ترک کند که فعلا او هیچ کدام از این دو شرط را قبول نکرده است.

رئال مادرید مشتری جدی ام‌باپه است و این احتمال زیاد است که در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات این انتقال نهایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه