English

سرمربی ملوان:

سنگ هم ببارد، باید به برد فکر کنیم

سرمربی ملوان ابراز داشت: اگر سنگ هم از آسمان ببارد، باید به فکر بردن باشیم و به دنبال توجیه نیستیم و باید ۳ امتیاز را بگیریم.

سنگ هم ببارد، باید به برد فکر کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تارتار ، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: به تیم ریشه‌دار ذوب آهن خوش آمد می‌گویم. من دو سال خوب را در این تیم تجربه کردم و امیدوارم میزبان خوبی باشیم. بازی فردا برای دو تیم حائز اهمیت است. تیم‌ها همیشه در بازی‌های اول مشکلاتی دارند. ما سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم اما چون تیم دیر تشکیل شده، نیاز به هماهنگی داریم.

وی ادامه داد: از همه دوستانی که برای جمع کردن تیم زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. بازی فردا، بازی نزدیکی خواهد بود. شناخت خوبی از تیم ذوب ‌آهن و کادر فنی حریف دارم و تفکرات کادر فنی را کم و بیش می‌شناسم. اگر از فرصت‌ها استفاده کنیم، می‌توانیم برنده باشیم و می‌توانیم در همین هفته اول بتوانیم دل آن‌ها را شاد کنیم. من چنین هوادارانی را در ایران ندیدم. از روز اولی که تمرینات را شروع کردیم، ما را تنها نگذاشتند و مطمئن هستم فردا هم با ما خواهند بود. امیدوارم فردا ورزشگاه را پر کنند، زیرا بحث تارتار نیست و بحث ملوان است. ما هم به عنوان کادر فنی و بازیکنان باید بیشتر تلاش کنیم زیرا وقتی عشق مردم به تیم را می‌بینیم، مسئولیت ما بیشتر می‌شود و امیدوارم بتوانیم برنده زمین باشیم.

سرمربی ملوان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش بیان کرد: خوشبختانه مشکل اداری ندارم و از مدیریت قبلی باید تشکر کنیم که خوش‌حساب بوده است. تنها مصدوم ما سهیل فداکار است. تاکنون مشکل مالی نداشتم و امیدوارم تمام مسئولان این باشگاه را هدایت کنند زیرا فقط تیم بزرگسال نیست و تیم‌های پایه و بانوان ما نیز باید به مصاف رقبا بروند و امیدوارم همه حمایت شوند.

تارتار درباره کیفیت پایین چمن ورزشگاه سیروس قایقران بیان کرد: اگر سنگ هم از آسمان ببارد، باید به فکر بردن باشیم و به دنبال توجیه نیستیم و باید ۳ امتیاز را بگیریم.

او درباره استفاده از بازیکنان بومی انزلی گفت: مساله استفاده از بازیکنان بومی در دنیا، پوشیدن پیراهن آن تیم است و وقتی ما پیراهن ملوان را می‌پوشیم، بومی انزلی و ملوان هستیم. در شرایط مساوی بازیکنان، اولویت ما بازیکنان بومی انزلی است و به آن فرصت بیشتری می‌دهیم. اگر از شهر دیگری بازیکن می‌آوریم، باید بهتر باشند. من می‌توانستم دو دروازه‌بان اصلی را با خودم بیاورم اما یک گلر آوردم و از ۲ دروازه‌بان بومی استفاده می‌کنیم. بعضی از بازیکنان کمتر بازی کردند و ما به آن‌ها فرصت دادیم که در جای دیگر بیشتر بازی کنند و اگر فوق‌العاده بودند، در نیم‌فصل یا فصل بعد به تیم ما اضافه شوند. مهم این است که این ویترین حفظ شود یعنی ملوان در لیگ برتر باقی بماند و بتوانند خود را در لیگ نشان دهند. مساله ما این است که ثبات داشته باشیم و در کنار بازیکنان دیگر، جوانان نیز کسب تجربه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه