English

خوشحالی ژاوی هرناندز از درخشش دو ستاره بارسلونا در ال کلاسیکو

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی در ال کلاسیکو که در آمریکا برگزار شد به ستایش از دو بازیکن تاثیرگذار تیمش در این بازی پرداخت.

خوشحالی ژاوی هرناندز از درخشش دو ستاره بارسلونا در ال کلاسیکو

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپورت، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در دیداری دوستانه در آمریکا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از دمبله زننده گل نخست تیم پرداخت. 

دمبله این روزها مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته است و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی او وجود دارد. ژاوی گفت: خوشحالیم که در این بازی توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. دمبله یک نمایش خوب دیگر داشت و توانست گل نخست را به ثمر رساند. او در برنامه ما برای فصل بعد قرار دارد. 

ژاوی ادامه داد: معمولا نمی‌توان بازار نقل و انتقالات را پیش‌بینی کرد و احتمال هر چیزی وجود دارد. به نظرم که دمبله در بارسلونا خوشحال است و می خواهد در تیم بماند. او اگر پیشنهاد خوبی داشت قطعا به من می گفت. دمبله کاملا در بارسلونا جا افتاده است. او یک بازیکن متفاوت و جزیی از خانواده بارسلونا است.

ستاره آبی اناری‌ها در این بازی مارین جوان بود. او در دقیقه ۶۶ وارد زمین شد و توانست یک گل زیبا به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد.

ژاوی در ستایش این بازیکن گفت: من بارها گفته‌ام که در این تیم هیچ بازیکنی بر دیگری برتری ندارد و هر کسی که بهتر تمرین کند و آماده‌تر باشد بازی خواهد کرد. مارین عملکرد بسیار باکیفیتی داشت. او با اعتماد به نفس بالایی بازی کرد و می‌تواند کمک زیادی به ما کند. او هم گل زد و هم پاس گل داد. شخصیت این بازیکن به گونه‌ای است که قطعا در فصل بعد به ما کمک زیادی خواهد کرد. او از هیچی نمی‌ترسد. مارین با پای چپ یک گل زیبا به ثمر رساند و با پای راست هم پاس گل داد که این کیفیت بالای او را نشان می‌دهد.

سرمربی آبی اناری‌ها در پایان گفت: ما بازیکنان باکیفیت خوبی جذب کرده‌ایم و می‌توانیم یک فصل متفاوت را رقم زنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه