English

روزبه چشمی:

استقلال را منحل کنید!

روزبه چشمی در حاشیه تمرین استقلال با عصبانیت به اعتراض شدید علیه وضعیت موجود باشگاه پرداخت و گفت: این اتفاقاتی که برای استقلال و فاجعه‌ای که رخ می‌دهد، به چند نفر استاد نیاز دارد تا در پشت صحنه استادانه کار کنند و این اتفاقات رخ دهد.

استقلال را منحل کنید!

به گزارش خبرگزاری موج، روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال ، در حاشیه تمرین آبی‌ها در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت تیم ما مطلوب نیست. این اتفاقاتی که برای استقلال و فاجعه‌ای که رخ می‌دهد، به چند نفر استاد نیاز دارد تا در پشت صحنه استادانه کار کنند و این اتفاقات رخ دهد.

او ادامه داد: ما در سال قبل سه مدیرعامل عوض کردیم. هر حرفی زدیم بهانه برای باخت و جام نگرفتن عنوان شد. الان فصل شروع شده و تاکنون سابقه نداشته که در اوایل نقل و انتقالات مدیریت تیم بخواهد استعفا بدهد. بعد می‌آیند یک سری قوانین 12 و 15 میلیاردی برای استقلال می‌گذارند. یعنی واقعا فکر می‌کنند مردم باورشان می‌شود بازیکنان سایر باشگاه‌ها نیز همین ارقام را می‌گیرند؟ سپاهان، پرسپولیس ، تراکتور و... با همین ارقام بازیکن جذب می‌کنند یا این قوانین فقط برای استقلال است؟

وی اظهار داشت: بعد می‌گویند نقل و انتقالات استقلال خوب نیست. خب معلوم است وقتی رقم پیشنهادی استقلال با باشگاه‌های دیگر پانزده و بیست میلیارد تفاوت دارد، کدام بازیکنی اینجا می‌آید؟ وقتی مشکلات را می‌بیند، معلوم است نمی‌آید. وقتی بازیکن به جلسه می‌آید، یک رقمی از استقلال می‌گیرد و وقتی به باشگاه دیگر می‌رود با دو-سه برابر قرارداد می‌بندد. قطعا در این حالت بازیکن به آن تیم می‌‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه