English

مربی تیم ملی والیبال ایران:

نبود بهروز عطایی در آمریکا به تیم ملی والیبال ضربه می‌زند

مربی تیم ملی والیبال ایران ابراز داشت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌ها را اجرا می‌کند، نبود سرمربی قطعا به تیم ایران ضربه می‌زند.

نبود بهروز عطایی در آمریکا به تیم ملی والیبال ضربه می‌زند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا طلوع‌کیان درباره شرایط تیم ملی پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها اظهار کرد: تیم ایران ۴۸ ساعت قبل از مسابقه اول وارد خاک آمریکا شد. شاید بهتر بود با توجه به اختلاف ساعت فرانکفورت با آناهایم یک هفته زودتر به آمریکا می‌آمدیم. با وجود اینکه فدراسیون تلاش زیادی انجام داد و همانطور که همه در جریان هستند به دلیل دیر صادر شدن ویزا ۴۸ ساعت قبل از بازی اول به آمریکا رسیدیم. با هماهنگی عطایی ۱۴ بازیکن مشخص شدند و فقط یک جلسه تمرین و ریکاوری داشتیم. در حال تلاش هستیم تا تیم هر چه سریع‌تر با شرایط هماهنگ شود.

وی با تاکید بر این‌که تیم ایران دست و پا بسته نیست و جوان‌های خوبی دارد، افزود: امروز در تمرین با بازیکنان صحبت کردیم. تیم ایران اهدافی دارد و می‌دانیم که اینجا هواداران زیادی برای تشویق به سالن می‌آیند و همه منتظر نتایج خوب هستند. تیم ایران جوان‌تر شده و مثلا افشین‌فر برای اولین بار حضور در لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کند. علی رمضانی نیز به عنوان پاسور اضافه شد. دو بازیکن در لحظات آخر ویزا گرفتند و شاید یک یا دو ساعت قبل از بازی برسند. اگر پرواز تاخیر داشته باشد، حتی احتمال دارد که آن‌ها بازی اول را از دست بدهند. امیدوارم ویزای بقیه کادر فنی آماده شود و آن‌ها نیز به تیم ملی والیبال در آناهایم ملحق شوند.

مربی تیم ملی درباه تقابل با فرانسه افزود: فرانسه تیم بزرگی است. بنجامین تونیوتی و نیکولاس لگاف را اضافه کرده است. تیم ایران تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که نمایش خوبی برای مردم ارائه دهد و والیبالی زیبا بازی کنیم. فرانسه تیم خوبی است و این هفته تیلیه را در اختیار ندارد، اما متشکل از بازیکنان خوب دیگری هستند و امیدوارم که شروع خوبی داشته باشیم. برای بازی دوم مقابل بلغارستان که سه روز دیگر خواهد بود، فرصت بیشتری داریم و امیدوارم این مسابقات را به خوبی پشت سر بگذاریم.

طلوع‌کیان در رابطه با صادر نشدن ویزای بهروز عطایی و شروع مسابقات در غیاب سرمربی ایران، تصریح کرد: عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌ها را اجرا می‌کنند. نبود سرمربی قطعا به تیم ضربه می‌زند و ای کاش حضور داشتند. تیم ایران میدان را خالی نکرد چون باید لیگ ملت‌ها را پشت سر می‌گذاشتیم. فدراسیون جهانی نیز به شکل محدود به ایران کمک کرد. امتیازات رنکینگ حساب نمی‌شود اما روی جدول لیگ ملت‌ها اثر می‌گذارد و تیم ایران این موضوع را به خوبی می‌داند.

مربی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: با تمام اتفاقاتی که افتاده ایران باید برای برد و نتیجه گرفتن پا به میدان بگذارد. اتفاقا این فرصت خوبی برای بازیکنان جوانی مثل علی حاجی‌پور و بردیا سعادت است که خودشان را نشان دهند. بازیکنان بزرگی مثل اسماعیل‌نژاد و وادی را در اختیار نداریم و بازیکنان جوان باید یاد بگیرند که از این فرصت‌ها استفاده کنند. امیدوارم به اهدافمان برسیم و عطایی و سایر اعضای کادر فنی زودتر به تیم اضافه شوند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت سه بامداد روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف فرانسه قهرمان المپیک ۲۰۲۰ می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه