English

آقای خاص و ترس قرمزها از آبی شدن

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس باعث شد تا علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم پس از دو اخطاری که به این باشگاه برای عدم دریافت مطالباتش داده بود، امروز قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.

آقای خاص و ترس قرمزها از آبی شدن

به گزارش خبرگزاری موج،  علیرضا بیرانوند صبح امروز با حضور در سازمان لیگ، قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت یک طرفه فسخ کرد. این در حالی است که از روز گذشته شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال به این دروازه‌بان ملی‌پوش مطرح شده بود که تایید نشد.

با این همه برخی منابع گزارش داده‌اند که بیرانوند شب گذشته با باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم به توافق قطعی رسیده و به همین خاطر امروز به سازمان لیگ رفت تا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند.

گفته می‌شود مبلغ این پیشنهاد نزدیک به 100 میلیارد تومان برای  2 فصل است که یکی از هواداران متمول استقلال اعلام کرده که این مبلغ را برای استقلالی شدن بیرانوند می‌پردازد. 

به نظر می‌رسد در صورت صحت ادعاهای مطرح شده، امروز شاهد یک نقل و انتقال پر سر و صدا در فوتبال ایران خواهیم بود که شاید جدایی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس و رفتنش به استقلال را تا حدودی کمرنگ کند!

آخرین خبرها هم بیانگر این مهم است که یک هوادار متمول استقلالی که رابطه خوبی هم با بیرانوند دارد، از هفته‌ها قبل پیشنهاد پیوستن این دروازه‌بان به استقلال را مطرح کرد و حتی دیشب هم جلسه‌ای با بیرانوند برگزار کرده تا خیال او درباره نحوه پرداخت پیشنهاد مالی استقلال راحت کند.

صبح امروز بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و موضوع پیوستن او به استقلال وارد راه جدی‌تری شده است. حالا باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به موضوع چیست.

 

کار به شکایت می‌کشد؟

این در حالی است که از روز گذشته شایعه پیشنهاد تیم استقلال به بیرانوند مطرح شد و از آنجایی که این دروازه‌بان با جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان ارتباط خوب و نزدیکی دارد، حالا خیلی‌ها منتظر منفجر شدن یک بمب نقل و انتقالاتی هستند. با وجود تکذیب روز گذشته سرپرست باشگاه استقلال مبنی بر پیشنهاد استقلال به بیرانوند اما گویا این داستان زوایای دیگری دارد.

حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت از افراد متمولی کرده که شرکت هواپیمایی دارند و آنها به دنبال هوایی کردن بیرانوند برای پیوستن به استقلال هستند. از طرف دیگر جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز برگزار خواهد شد تا مدیران باشگاه به اتفاقات رخ داده واکنش نشان دهند. این در حالی است که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس چند روز قبل صحبت از حضور بیرانوند در تمرینات فصل جدید پرسپولیس کرده بود و حالا مشخص نیست که چه صحبت‌هایی بین رضا درویش مدیرعامل باشگاه و علیرضا بیرانوند در جلسه چند روز قبل انجام شده است.

هر چه که هست، بیرانوند از چند روز گذشته به دنبال فسخ قرارداد با پرسپولیس بود تا بتواند قرارداد جدیدی با این باشگاه با مبلغ بالاتر ببندد. او پیش از این به دنبال بالا بردن مبلغ قراردادش بود، اما درویش با آن مخالفت کرد و از همان زمان این موضوع مطرح شد که بیرانوند با فسخ قرارداد می‌خواهد یک قرارداد جدید با مبلغ جدید با پرسپولیس ببندد اما از روز گذشته که شایعه پیشنهاد استقلال به میان آمده، احتمال یک نقل و انتقال بزرگ در فوتبال ایران وجود دارد، هر چند که طبق قانونی که در فوتبال ایران وجود دارد، بازیکنان ایرانی به صورت یکطرفه نمی‌توانند قراردادشان را فسخ کنند.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس به کمیته وضعیت شکایت کند، این دروازه‌بان و حتی باشگاهی که با او قرارداد می‌بندد با محرومیت چندماهه مواجه خواهند شد. با این همه به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس به دلیل فشار افکارعمومی از بیرانوند شکایت نخواهد کرد مگر اینکه روند این اتفاقات به گونه‌ای طی شود که تا بیرانوند پیراهن تیم رقیب را بپوشد؛ رقیبی که با جدایی دروازه‌بان اصلی‌اش این روزها به دنبال جذب یک گلر مطمئن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه